اخبار داغ

مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان:

۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند

۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان آزاد شدند
مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان گفت: ۱۵۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان لرستان باهمت خیران آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توکل شاکرمی در گفت‌وگو با سفیر افلاک، اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها این است که با کمک خیرین و با استفاده از فرهنگ گذشت و پادرمیانی ریش‌سفیدان تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد از زندان آزاد شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۰ زندانی جرائم غیر عمد با استفاده از کمک‌های مالی خیران و فرهنگ گذشت از زندان آزادشده‌اند که بدهی این افراد ۳۰میلیارد تومان بوده که ۱۰میلیارد تومان از این هزینه از طریق کمک‌های مالی خیرین و۲۰ میلیارد تومان هم از طریق فرهنگ گذشت و بزرگان پرداخت‌شده است.

,

 

,

مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان با اشاره به اینکه ۶۰۷ زندانی جرائم غیر عمد در لرستان در زندان‌ها به سر می‌برند عنوان کرد: از این تعداد ۱۶نفر خانم و ۵۹۱ آقا هستند و بیشترین زندانیان جرائم غیر عمد مربوط به بدهکاران مالی، مهریه و نفقه است.

,

 

,

وی تصریح کرد: متأسفانه در این مدت شاهد افزایش تعداد زندانیان بدهکار مهریه بودیم که در این راستا اقداماتی در حال انجام است تا از تعداد بدهکاران مهریه در زندان‌ها کاسته شود.

,

 

,

شاکرمی گفت: با توجه به اینکه ۶۰۷ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان لرستان هستند هزینه موردنیاز برای آزادی آن‌ها حدود ۷۰ میلیارد تومان است که تلاش می‌شود با کمک خیرین و فرهنگ گذشت، بدهی این تعداد زندانی پرداخت شود و این افراد به آغوش خانواده بازگردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه