اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

صنایع دستی مستقر در شهرکهای صنعتی به صورت ویژه حمایت می‌شوند

صنایع دستی مستقر در شهرکهای صنعتی به صورت ویژه حمایت می‌شوند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اظهار داشت: از واحدهای تولید صنایع دستی استان که در شهرکهای صنعتی استان مستقر شوند، حمایت‌های ویژه‌ای می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ایرج احمدی در دیدار با جمعی از تولید کنندگان صنایع دستی استان با اعلام اظهار کرد: در بحث واگذاری زمین به تولید کنندگان صنایع دستی می‌توانیم شرایط نقدی قیمت زمین را کاهش و تعداد اقساط را افزایش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر حمایت از تولیدات صنایع دستی استان اظهار داشت: تقویت محصولات صنایع دستی استان به ویژه برندسازی در این زمینه از مهمترین کارها به شمار می‌رود و شرکت شهرکهای صنعتی استان نیز مطابق برنامه‌ریزیهای خود اقدام به تشکیل خوشه‌های صنعتی با اولویت بندی‌های صورت گرفته می‌کند.

,

احمدی افزود: تا‌کنون خوشه‌های صنعتی روی، فرش دستباف و کفش هیدج تشکیل شده و نتایج مطلوبی نیز به همراه داشته است.

,

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از تشکیل خوشه چاقوی زنجان خبر داد و گفت: فراخوان انتخاب عامل توسعه این خوشه منتشر شده و به امید خدا تا پایان دی ماه سال جاری کارهای مربوط به انتخاب عامل توسعه خوشه صنعتی چاقوی زنجان به پایان می‌رسد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضعف بسته‌بندی در صنایع دستی استان اشاره و تصریح کرد: همانگونه که دنیا در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده صنعت بسته‌بندی کالاها نیز به مرور زمان و با پیشرفت علم بشری، پیشرفت کرده و امروزه بسته بندی، خود به علمی گسترده تبدیل شده است که فعالان صنایع دستی استان نیز باید به تاسی از سایر جوامع توجه ویژه‌ای به بسته بندی محصولات خود داشته باشند.

,

احمدی، صنعت بسته بندی را یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین عوامل موثر عرضه کالا و موفقیت در کسب بازار عنوان کرد و افزود: این صنعت در حال حاضر تمامی فعالیتهای تولیدی و بازرگانی را در جهان متوجه خود کرده به نحوی که اگرچه مقوله جدیدی در صنعت و اقتصاد نیست ولی با تحولاتی که به وقوع پیوسته به عاملی تعیین کننده در موفقیت عرضه کالا و خدمات تبدیل شده است.

,

این مقام مسئول در پایان گفت: البته شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان چندین بار اقدام به برگزاری تورهای بازدید از نمایشگاههای مختلف در زمینه صنعت بسته بندی کرده است و در آینده نیز برگزاری چنین برنامه‌هایی را در راستای توانمندسازی و بروزرسانی مدیران واحدهای تولیدی در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت بسته بندی در دستور کار خود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه