اخبار داغ

فرماندار شهرستان فارسان خبر داد؛

اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در فارسان

اختصاص بیش از ۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در فارسان
فرماندار شهرستان فارسان گفت: در ارتباط با اشتغال خانگی بیش از 2 میلیارد اعتبار شهرستان فارسان بوده که حدود 400 پرونده توسط سه دستگاه اجرایی تشکیل و به بانک‌های عامل ارسال‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرداس طاهری فرماندار شهرستان فارسان در جلسه اشتغال و سرمایه‌گذاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: 431 طرح از محل توسعه روستایی و عشایری به میزان 74 میلیارد تومان و اشتغال زایی 1300 نفر از طریق برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تکمیل پرونده و به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر آن تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی 1500 نفر بوده که تاکنون حدود 700 نفر ثبت سامانه رسد اداره تعاون و رفاه اجتماعی شده است.

طاهری خاطرنشان کرد: در ارتباط با اشتغال خانگی بیش از 2 میلیارد اعتبار شهرستان فارسان بوده که حدود 400 پرونده توسط سه دستگاه اجرایی اداره تعاون، گردشگری و جهاد کشاورزی تشکیل و به بانک‌های عامل ارسال‌شده است.

فرماندار شهرستان فارسان اذعان کرد: با پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی برای زنان خانه‌دار با هدف ایجاد مهارت، کسب و کار و کمک به اقتصاد خانواده است.

طاهری در ادامه تصریح کرد: گام های مهمی در جهت تحقق شعار سال برداشته که ازجمله آن می‌توان به طرح های اشتغال روستایی، اشتغال فراگیر، مشاغل خانگی اشاره نمود که وظیفه داریم در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان و حمایت از واحدهای تولیدی پیگیر جذب حداکثری این تسهیلات باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه