اخبار داغ

حجت الاسلام دانشمند:

اسلام را به جوانان نشان دهید عاشق این دین می شوند

اسلام را به جوانان نشان دهید عاشق این دین می شوند
حجت الاسلام دانشمند با بیان اینکه به جوانان حق می دهیم که با قرآن و اسلام قهر باشند و پای منبر ما ننشینند گفت: اسلام را به جوانان نشان دهید عاشق اسلام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت الاسلام مهدی دانشمند شامگاه شنبه در مراسم جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) در حرم خواهر امام رشت با بیان اینکه امام حسین(ع) در صحرای کربلا به ما درس آزادگی و بخشندگی داد، اظهار کرد: عده ای امام حسین(ع) را دوست دارند اما ربا و گناه می کنند این یعنی به امام حسین(ع) تقلبی خود علاقه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی در رابطه با اینکه چرا این همه محرم می گذارد جامعه ما بهشتی نمی شود گفت: اگر امام حسین(ع) واقعی را می شناختیم اینگونه نبود، امام حسین(ع) اکسیر اعظم است و اسمش آدم درست می کند.

,

حجت الاسلام دانشمند با اشاره به اینکه وحدت باید در ابتدا بین شیعیان باشد، بیان کرد: می بینید که در یک بازی فوتبالی شیعه، به شیعه دیگر هزاران ناسزای های بسیار زشت بهم می دهند که اصلا پسندیده نیست.

,

وی ضمن تاکید بر اینکه به جوانان حق می دهیم که با قرآن و اسلام قهر باشند و پای منبر ما ننشینند گفت: اسلام را به جوانان نشان دهید عاشق اسلام می شوند اما کجای ادارات ما اسلامی است؟

,

دانشمند عطوفت، مهربان، اخلاق مداری و انسان دوستی را از نشانه های آدمیت برشمرد و بیان کرد: اگر در این دنیا درست زندگی کردیم در آخرت نیز درست وارد می شویم.

,

وی با بیان اینکه دزدی هایی که در سال های اخیر با اسم و چهره اسلامی می شود در هیچ برهه تاریخی انجام نشده است گفت: لعنت خدا بر کسانی که آبرو و حیثیت اسلام و تشیع را می برند.

,

دانشمند در رابطه با امام زمان(عج) با بیان اینکه این امام بسیار غریب، مظلوم و تنها است گفت: امام زمان(عج) به شهرهای ما نمی آید چون پر از گناه و زشتی ها هستیم.

,

وی با بیان اینکه اگر کسی سفره گناه را در حد توان خود جمع کند یار امام زمان(عج) می شود افزود: غربت مهدی را به گوش دیگران برسانید و بدانید که منتظران ظهور امام(عج)باید صالح باشند.

,

دانشمند در پایان با اشاره به سخن رهبری در رابطه با اعمال انسان بیان کرد: هر زمان که از گناه تنفر پیدا کردید و آزارتان به هیچ کس نرسید امام مهربانی ها ظهور می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه