اخبار داغ

لزوم اطلاعات جامع دستگاه های متولی از وضعیت قاچاق

لزوم اطلاعات جامع دستگاه های متولی از وضعیت قاچاق
استاندار اردبیل گفت:دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق داشته باشند و با برخورد شایسته دستگاه ها با عوامل خاطی باید اعتماد و امید را در مردم زنده نگه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در ششمین کمیسیون برنامه ریزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: با توجه به شرایط حاکم وظیفه همه دستگاه های اجرایی تمکین به قانون و عمل به آن است باید همه احساس مسئولیت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه دستگاه های متولی باید اطلاعات جامعی از وضعیت قاچاق داشته باشند، افزود: با برخورد شایسته دستگاه ها با عوامل خاطی باید اعتماد و امید را در مردم زنده نگه داشت.

,

بهنام جو تعداد انبارهای فعال و ثبت شده در استان را ۵۰۲ مورد اعلام کرد و گفت: ۲۹۶ مورد از انبارهای ثبت شده برای محصولات کشاورزی است و باید سایر انبارهای غیر قانونی شناسایی شود.

,

وی افزود: افراد سودجو و فرصت طلب همواره دنبال بهانه برای توسعه قاچاق هستند و کالاهای فاقد ثبت سامانه طبق آیین نامه های موجود کدپستی و بارنامه نمی گیرند.

,

استاندار اردبیل از دستگاه های اجرایی متولی کنترل کالای قاچاق و ارز خواست برای کنترل قاچاق و کاهش این معضل اجتماعی راهکارهای عملیاتی ارایه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه