اخبار داغ

کمک های دنباله دار مالک باشگاه آمریکایی به فوتبال ایران

کمک های دنباله دار مالک باشگاه آمریکایی به فوتبال ایران
در میان حواشی مختلف ورزش بخصوص فوتبال کشورمان‌ هنوز هستند کسانی که بدون حضوره رسانه ای و حاشیه سازی حاضر هستند در مقاطع گوناگون اقدام به کمک های مختلف نسبت به فدراسیون ها و اهالی ورزش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی منصوری مالک باشگاه اوسی اس سی امریکا پس از اطلاع از اوضاع یکی از ملی پوشان سابق فوتبال کمک قابل توجهی انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در میان حواشی مختلف ورزش بخصوص فوتبال کشورمان‌ هنوز هستند کسانی که بدون حضوره رسانه ای و حاشیه سازی حاضر هستند در مقاطع گوناگون اقدام به کمک های مختلف نسبت به فدراسیون ها و اهالی ورزش کنند. یکی از این افراد علی منصوری مالک باشگاه اوسی اس سی امریکا است که همچنان از ینگه دنیا به واسطه علاقه ای که به ورزش ایران دارد، از کمک های مالی خود دریغ نمی کند.

,


وی بعد از کمک به فدراسیون وزنه برداری در چند مقطع کمک به پیشکسوتان ورزش و کمک به زلزله زدگان را در پیش گرفت و حالا  بعد از اطلاع از شرایط یکی از پیشکسوتان تیم ملی فوتبال، با قبول پرداخت کمک هزینه و رفع مشکلات مالی این پیشکسوت بار دیگر در این مسیر پیش قدم شد و بی سر و صدا موجب شادی و نجات یک خانواده ورزشی شد.

,
,


همین امر باعث شد تا با وی دقایقی کوتاه همکلام شدیم. مالک باشگاه اوسی اس سی آمریکا ضمن تسلیت در گذشت مرحوم دانایی فرد به جامعه ورزش و خصوصا خانواده باشگاه استقلال اظهار داشت: امیدوارم مردم و مسوولان فکری بحال پیشکسوتان ورزش کنند و تا وقتی زنده هستند قدر شناس آنها باشیم.

,
,

 

,

منصوری در ادامه افزود: واقعا بیش از همه چیز این بزرگان نیازمند عشق و احترام هستند. من به عنوان عضو کوچک خانواده ورزش سعی کردم و دارم در حد توان خودم بتوانم در مقاطع مختلف کمک حال ورزش و جامعه باشم.

,


مالک باشگاه اوسی اس سی در پایان یادآور شد:  این فقط به عشق کشورم است و بس و بابت این امور نیازی به تجلیل و تشکر ندارم.

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه