اخبار داغ

پنچری چرخ زندگی راننده آژانس های بجنورد با ورود تاکسی های اینترنتی/ پدیده ای نوین بدون ساز و کار!

پنچری چرخ زندگی راننده آژانس های بجنورد با ورود تاکسی های اینترنتی/ پدیده ای نوین بدون ساز و کار!
تاکسی های اینترنتی! خدمتی که طرفداران بسیاری دارد اما گویا دردسرهای زیادی با ورود این تاکسی ها از خارج استان برای رانندگان بجنوردی ایجاد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، چند ماهی می شود که ورود تاکسی های اینترنتی به بجنورد باعث نگرانی رانندگان آژانسی شده که تمام درآمد زندگی شان بسته به بازار هر روزشان در جابجایی مسافر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصراترک, ، چند ماهی می شود که ورود تاکسی های اینترنتی به بجنورد باعث نگرانی رانندگان آژانسی شده که تمام درآمد زندگی شان بسته به بازار هر روزشان در جابجایی مسافر است, .,

این تاکسی ها در شهرهای بزرگ شاید به راحتی بتوانند  به کسب و کار بپردازند اما با وضعیت اشباع شدن تاکسی در شهر بجنورد، حضور این تاکسی های اینترنتی نتیجه ای جز کاهش درآمد رانندگان شهر نخواهد داشت.

براین اساس با بهره گیری از رانندگان شهر بجنورد دفاتر آژانس های بجنورد با به روز کردن و اینترنتی کردن تاکسی های شهری درصدد برآمدند تا راهکاری باشند برای خروج تاکسی های اینترنتی خارج از استان .

 

تاکسی های اینترنتی درآمد آژانس ها را نصف کرده اند

شاهین دلشاد راننده آژانسی که با مدرک مهندسی کشاورزی نزدیک به 10 سال است برای کسب معاش خانواده اش رانندگی می کند، گفت: با ورود تاکسی های اینترنتی از خارج استان درآمد ما در طول روز نصف شده است و به من و هم صنفی های من خیلی ضربه زده است.

کمیل عزیزی، دیپلم رشته صنعت، حدود 8 سال است که رانندگی می کند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ کدام از راننده ها بیشتر از روزی 20 هزارتومان درآمد نداشتند، در حالی که قبلا 50 هزار تومان بوده و با کم کردن استهلاک ماشین 35 هزارتومان باقی می ماند.

وی گفت: اگر تاکسی هایی که در آژانسها مشغول به فعالیت هستند، مشکلی داشته باشند کلی بازخواست می شوند، در حالیکه این تاکسی های اینترنتی که در بجنورد کار می کنند بدون هیچ آرم و علامتی و با ظاهر ناشایست راننده ها این کار را انجام می دهند و سوالم این است چرا کسی با این ها کاری ندارد.

عزیزی ادامه داد: من به نمایندگی از طرف بقیه راننده ها می گویم چرا هیچ کس به فکر ما و خانواده های ما نیست.

 


رشد قارچ گونه تاکسی های اینترنتی در بجنورد

در ادامه با حسین نامجو مدیرعامل یکی از شرکت های آژانس اینترنتی در بجنورد با 14 دفتر و یحیی نودهی مدیرعامل یکی دیگر از دفاتر با 37 دفتر که مجموعا 51 دفتر آژانس تاکسی در بجنورد را پوشش می دهند، گفتگو کردیم:

نامجوگفت: دفاتر آژانس ها در بجنورد بین 10 تا 12 سال سابقه فعالیت دارند، که با ورود تاکسی های اینترنتی به شهر بجنورد چند وقتی است بازار درآمد راننده هایشان حال مساعدی ندارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه با ورود تاکسی های اینترنتی غیرمجاز قطعا در سیستم نظارتی تاکسیرانی و شهرداری اختلال ایجاد می شود، ادامه داد: تبدیل تاکسی های تلفنی به تاکسی های اینترنتی از سوی شهرداری و رئیس تاکسیرانی مطرح شد و نزدیک به یکسال است، پیگیر ایجاد آن هستیم و هم اکنون مجموعه تاکسی های شهر در قالب دو شرکت تعاونی به ارائه خدمات به صورت اینترنتی به مسافران می پردازند.

نامجو گفت: هدف از ایجاد تاکسی های اینترنتی در شهر بجنورد استفاده از راننده های موجود در جهت کنترل ترافیک شهر و راحت بودن نظارات راننده ها بوده است.

وی افزود: تاکسی های اینترنتی که خارج از استان آمده اند، به صورت قارچ گونه فعالیت دارند و امروز این تعداد در بجنورد به چهار مجموعه رسیده است که بدون هیچ گونه علامتی مشغول به کار هستند و 80 درصد رانندگانی که دراین شرکتها جذب می شوند، راننده هایی هستند که به هر دلیلی نمی توانند در سازمان تاکسیرانی جذب شوند.

 

چرا هیچ سختگیری به فعالیت تاکسی های اینترنتی در بجنورد نمی شود؟

نودهی با اشاره به اینکه این دفاتر اینترنتی با مدیریت افرادی خارج از خراسان شمالی، همچون شیراز، مشهد و اردبیل است، گفت: گاهی اوقات نتوانسته جذب راننده داشته باشد و اقدام به آوردن 20 ماشین و راننده از شیراز به استان کرده است.

وی افزود: شورای شهر و سازمان تاکسیرانی 20 درصد کاهش کرایه در سیستم اینترنتی جدید را برای شرکت های تعاونی بجنورد مصوب کرده است.

نودهی بیان کرد: این آژانس ها غیرقانونی هستند و باتوجه به سختگیری هایی که برای تاکسی های شهر می شود چرا برای این افراد هیچ گونه سختگیری نیست.

 

 

وی اضافه کرد: این مجموعه ها همچون شرکت های هرمی هستند که با عدم شفافیت از مردم سواستفاده می کنند و خانواده هایی که اطلاعات ندارند قربانیان اصلی این ماجراهستند.

 

تا سال 1410 ظرفیت تاکسی های بجنورد تکمیل است

حمیدرضا شافعی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه طبق قانون، ساماندهی حمل و نقل بارومسافر، بر عهده شهرداری است،گفت: براساس مطالعات انجام گرفته عرضه و تقاضای شهر بجنورد بررسی شده و اعلام شده تا سال 1410 ظرفیت تاکسی های بجنورد تکمیل است و همین تعداد تاکسی موجود پاسخگوی شهر بجنورد است و در شورای ترافیک استان و کشور به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی های اینترنتی در شهر بجنورد صرفا با گرفتن پروانه فعالیت در فضای مجازی اتحادیه کشوری آغاز به کار کردند.

شافعی با اشاره به اینکه مجوز این افراد فقط فعالیت در فضای مجازی است و در رابطه با آژانس و جابجایی مسافرچیزی به ثبت نرسیده، گفت: در صورتی این افراد می توانند در شهر مشغول به فعالیت شوند که ضوابط شهرداری را رعایت و مجوز فعالیت را از شهرداری شهر مدنظر تهیه کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جذب راننده از بین افرادی که فاقد گواهی نامه پایه دو و استعلامات لازم باشند باعث نقض مصوبات در شواری ترافیک استان برای ثبات تعداد تاکسی در شهر شده و از طرفی باتوجه به اینکه تقاضا افزایش پیدا نکرده بلکه درآمد راننده ها کاهش پیدا کرده، اعتراض راننده ها را در پی داشته است.

شافعی با بیان اینکه چندین مرجع در حال پیگیری این امر هستند، گفت:  به دنبال قانونمند کردن این موضوع هستیم زیرا هرگونه افزایش در تعداد راننده ها تاثیر مستقیم در درآمد آنها دارد و راننده ها متضرر شدند و درآمدشان شاید به نصف هم کاهش پیدا کرده است.

 

وی گفت: برای اینکه شهروندان بتوانند از خدمات نوین و تکنولوژی جدید استفاده کنند حدود دوماه است که دفاتر آژانس ها ، نرم افزار را به صورت کاملا بومی از شهر بجنورد تهیه کردند و بحث درخواست تلفن 4 رقمی به مجموعه اضافه شده تا افرادی که فاقد اینترنت هستند بتوانند با تماس با این شماره بتوانند درخواست تاکسی داشته باشند.

شافعی بیان کرد: کمبودی در شهربجنورد نداریم که بخواهیم با ورود راننده از خارج استان رفع نیاز کنیم.

وی در انتها گفت: هم اکنون در شهر بجنورد 2 هزار و 300 راننده در آژانسها و 628 راننده تاکسی خطی و 70 راننده تاکسی های حاشیه شهر مشغول به فعالیت هستند.

 

فرآِیند تاکسی های اینترنتی در بجنورد شفاف نیست

حسین جعفری، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه تاکسی های اینترنتی که در استان رواج پیدا کرده، مجوز را از اتحادیه کسب و کارهای مجازی در تهران دریافت کرده اند و نظارت این تاکسی ها در هر شهر بر عهده واحد تاکسیرانی شهرداری است، گفت: این در حالی است که شهرداری بجنورد با فعالیت تاکسی های اینترنتی مخالف است و معتقد است سازو کار نظارت برای آن ها در بجنورد مهیا نیست.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه تاکسی های اینترنتی بدون هیچگونه هماهنگی با شهرداری فعالیتشان را در شهر آغاز کردند، گفت: بنابر دلایل مخالفت شهرداری، سقف آژانس ها در شهر بیش از حد مجاز است و هیچ لزومی به ورود این تاکسی ها در شهر نیست.

وی بیان کرد: هم چنین آژانس های داخلی شهر واحد اینترنت را فعال کرده اند و توان انجام کار در راننده های شهر وجود دارد و تاکسیرانی معتقد است که فعالیت تاکسی های اینترنتی خارج استان در شهر یعنی تضییع حقوق صنفی که اغلب ضعیف و آسیب پذیر در جامعه هستند و تنها درآمدشان از این طریق است.

سرهنگ جعفری اضافه کرد: یکی از پیشنهادات این است که این تاکسی های اینترنتی از ظرفیت راننده آژانسهای شهرستان استفاده کنند و نفرات جدیدی جذب نشوند.

این مقام مسئول گفت: در صورتی که این تاکسی ها در شهر در حال فعالیت هستند، برای ایجاد امنیت باید تعداد راننده ها به شهرستان ها اعلام شوند و صلاحیت شان از طریق موادی زیربط تایید شود، در غیر اینصورت اگر اتفاق بیفتد ما نمی توانیم پاسخگو باشیم.

 

 

امنیت مردم، خط قرمز ماست

سرهنگ جعفری افزود: از طرفی امنیت مردم برای ما خط قرمز است و در صورتیکه نظارت نباشد جرایم پیش می آید و این یعنی آن فعالیت غیر قانونی است.

وی خاطر نشان کرد: فعالیت این تاکسی ها در شهر با نظارت شهرداری باید باشد و در صورت قبول باید تمامی راننده ها را تایید صلاحیت کند، در حالی که فرآیند آغاز شده دچار مشکل است و باید قبل از آغاز کار این هماهنگی ها با شهرداری صورت می گرفت.

سرهنگ جعفری گفت: تاکنون جلساتی با حضور مسئولین تاکسی های اینترنتی مجوزداراستان و سازمان تاکسیرانی، دراستانداری، برگزار شده است که نتیجه این جلسات منتظر تصمیم گیری استانداری است.

وی خاطر نشان کرد: ناگفته نماند فضای اقتصادی یک فضای رقابتی است، دررابطه با فضای اقتصادی در حوزه اماکن و سایر صنوف گفته می شود باید سقف برداشته شود که فضا رقابتی باشد و از حالت انحصاری بودن خارج شود، تا مشتری بتواند آنچه به نفع است را انتخاب کند.وی با اشاره به اینکه فرآیند فعالیت تاکسی های اینترنتی دچار مشکل است و شفاف نیست، گفت: در خراسان شمالی مردم از نقدینگی بالایی برخوردار نیستند و نرخ بیکاری بالا است و رانندگی تنها راه کسب معاش خانواده است، به جدیت پیگیر این قضیه هستیم که صدمه ای به این قشر آسیب پذیر استان وارد نشود.

تهیه و تنظیم گزارش: آرزو رحمانی

انتهای پیام/

,

این تاکسی ها در شهرهای بزرگ شاید به راحتی بتوانند  به کسب و کار بپردازند اما با وضعیت اشباع شدن تاکسی در شهر بجنورد، حضور این تاکسی های اینترنتی نتیجه ای جز کاهش درآمد رانندگان شهر نخواهد داشت.

, .,

براین اساس با بهره گیری از رانندگان شهر بجنورد دفاتر آژانس های بجنورد با به روز کردن و اینترنتی کردن تاکسی های شهری درصدد برآمدند تا راهکاری باشند برای خروج تاکسی های اینترنتی خارج از استان .

,  .,

 

,

تاکسی های اینترنتی درآمد آژانس ها را نصف کرده اند

شاهین دلشاد راننده آژانسی که با مدرک مهندسی کشاورزی نزدیک به 10 سال است برای کسب معاش خانواده اش رانندگی می کند، گفت: با ورود تاکسی های اینترنتی از خارج استان درآمد ما در طول روز نصف شده است و به من و هم صنفی های من خیلی ضربه زده است.

, تاکسی های اینترنتی درآمد آژانس ها را نصف کرده اند, تاکسی های اینترنتی درآمد آژانس ها را نصف کرده اند,
,
, .,

کمیل عزیزی، دیپلم رشته صنعت، حدود 8 سال است که رانندگی می کند، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ کدام از راننده ها بیشتر از روزی 20 هزارتومان درآمد نداشتند، در حالی که قبلا 50 هزار تومان بوده و با کم کردن استهلاک ماشین 35 هزارتومان باقی می ماند.

, .,

وی گفت: اگر تاکسی هایی که در آژانسها مشغول به فعالیت هستند، مشکلی داشته باشند کلی بازخواست می شوند، در حالیکه این تاکسی های اینترنتی که در بجنورد کار می کنند بدون هیچ آرم و علامتی و با ظاهر ناشایست راننده ها این کار را انجام می دهند و سوالم این است چرا کسی با این ها کاری ندارد.

, .,

عزیزی ادامه داد: من به نمایندگی از طرف بقیه راننده ها می گویم چرا هیچ کس به فکر ما و خانواده های ما نیست.

, .,

 

,


رشد قارچ گونه تاکسی های اینترنتی در بجنورد

,
, رشد قارچ گونه تاکسی های اینترنتی در بجنورد, رشد قارچ گونه تاکسی های اینترنتی در بجنورد,

در ادامه با حسین نامجو مدیرعامل یکی از شرکت های آژانس اینترنتی در بجنورد با 14 دفتر و یحیی نودهی مدیرعامل یکی دیگر از دفاتر با 37 دفتر که مجموعا 51 دفتر آژانس تاکسی در بجنورد را پوشش می دهند، گفتگو کردیم:

, :,

نامجوگفت: دفاتر آژانس ها در بجنورد بین 10 تا 12 سال سابقه فعالیت دارند، که با ورود تاکسی های اینترنتی به شهر بجنورد چند وقتی است بازار درآمد راننده هایشان حال مساعدی ندارد.

, .,

 

,

, , ,

 

,

وی با اشاره به اینکه با ورود تاکسی های اینترنتی غیرمجاز قطعا در سیستم نظارتی تاکسیرانی و شهرداری اختلال ایجاد می شود، ادامه داد: تبدیل تاکسی های تلفنی به تاکسی های اینترنتی از سوی شهرداری و رئیس تاکسیرانی مطرح شد و نزدیک به یکسال است، پیگیر ایجاد آن هستیم و هم اکنون مجموعه تاکسی های شهر در قالب دو شرکت تعاونی به ارائه خدمات به صورت اینترنتی به مسافران می پردازند.

, .,

نامجو گفت: هدف از ایجاد تاکسی های اینترنتی در شهر بجنورد استفاده از راننده های موجود در جهت کنترل ترافیک شهر و راحت بودن نظارات راننده ها بوده است.

, .,

وی افزود: تاکسی های اینترنتی که خارج از استان آمده اند، به صورت قارچ گونه فعالیت دارند و امروز این تعداد در بجنورد به چهار مجموعه رسیده است که بدون هیچ گونه علامتی مشغول به کار هستند و 80 درصد رانندگانی که دراین شرکتها جذب می شوند، راننده هایی هستند که به هر دلیلی نمی توانند در سازمان تاکسیرانی جذب شوند.

, .,

 

,

چرا هیچ سختگیری به فعالیت تاکسی های اینترنتی در بجنورد نمی شود؟

, چرا هیچ سختگیری به فعالیت تاکسی های اینترنتی در بجنورد نمی شود؟, چرا هیچ سختگیری به فعالیت تاکسی های اینترنتی در بجنورد نمی شود؟,

نودهی با اشاره به اینکه این دفاتر اینترنتی با مدیریت افرادی خارج از خراسان شمالی، همچون شیراز، مشهد و اردبیل است، گفت: گاهی اوقات نتوانسته جذب راننده داشته باشد و اقدام به آوردن 20 ماشین و راننده از شیراز به استان کرده است.

, .,

وی افزود: شورای شهر و سازمان تاکسیرانی 20 درصد کاهش کرایه در سیستم اینترنتی جدید را برای شرکت های تعاونی بجنورد مصوب کرده است.

, .,

نودهی بیان کرد: این آژانس ها غیرقانونی هستند و باتوجه به سختگیری هایی که برای تاکسی های شهر می شود چرا برای این افراد هیچ گونه سختگیری نیست.

, .,

 

,

, , ,

 

,

وی اضافه کرد: این مجموعه ها همچون شرکت های هرمی هستند که با عدم شفافیت از مردم سواستفاده می کنند و خانواده هایی که اطلاعات ندارند قربانیان اصلی این ماجراهستند.

, .,

 

,

تا سال 1410 ظرفیت تاکسی های بجنورد تکمیل است

, تا سال 1410 ظرفیت تاکسی های بجنورد تکمیل است, تا سال 1410 ظرفیت تاکسی های بجنورد تکمیل است,

حمیدرضا شافعی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه طبق قانون، ساماندهی حمل و نقل بارومسافر، بر عهده شهرداری است،گفت: براساس مطالعات انجام گرفته عرضه و تقاضای شهر بجنورد بررسی شده و اعلام شده تا سال 1410 ظرفیت تاکسی های بجنورد تکمیل است و همین تعداد تاکسی موجود پاسخگوی شهر بجنورد است و در شورای ترافیک استان و کشور به تصویب رسیده است.

, .,

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی های اینترنتی در شهر بجنورد صرفا با گرفتن پروانه فعالیت در فضای مجازی اتحادیه کشوری آغاز به کار کردند.

, .,

شافعی با اشاره به اینکه مجوز این افراد فقط فعالیت در فضای مجازی است و در رابطه با آژانس و جابجایی مسافرچیزی به ثبت نرسیده، گفت: در صورتی این افراد می توانند در شهر مشغول به فعالیت شوند که ضوابط شهرداری را رعایت و مجوز فعالیت را از شهرداری شهر مدنظر تهیه کنند.

, .,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جذب راننده از بین افرادی که فاقد گواهی نامه پایه دو و استعلامات لازم باشند باعث نقض مصوبات در شواری ترافیک استان برای ثبات تعداد تاکسی در شهر شده و از طرفی باتوجه به اینکه تقاضا افزایش پیدا نکرده بلکه درآمد راننده ها کاهش پیدا کرده، اعتراض راننده ها را در پی داشته است.

, .,

شافعی با بیان اینکه چندین مرجع در حال پیگیری این امر هستند، گفت:  به دنبال قانونمند کردن این موضوع هستیم زیرا هرگونه افزایش در تعداد راننده ها تاثیر مستقیم در درآمد آنها دارد و راننده ها متضرر شدند و درآمدشان شاید به نصف هم کاهش پیدا کرده است.

, .,

, , ,

 

,

وی گفت: برای اینکه شهروندان بتوانند از خدمات نوین و تکنولوژی جدید استفاده کنند حدود دوماه است که دفاتر آژانس ها ، نرم افزار را به صورت کاملا بومی از شهر بجنورد تهیه کردند و بحث درخواست تلفن 4 رقمی به مجموعه اضافه شده تا افرادی که فاقد اینترنت هستند بتوانند با تماس با این شماره بتوانند درخواست تاکسی داشته باشند.

, .,

شافعی بیان کرد: کمبودی در شهربجنورد نداریم که بخواهیم با ورود راننده از خارج استان رفع نیاز کنیم.

, .,

وی در انتها گفت: هم اکنون در شهر بجنورد 2 هزار و 300 راننده در آژانسها و 628 راننده تاکسی خطی و 70 راننده تاکسی های حاشیه شهر مشغول به فعالیت هستند.

, .,

 

,

فرآِیند تاکسی های اینترنتی در بجنورد شفاف نیست

, فرآِیند تاکسی های اینترنتی در بجنورد شفاف نیست, فرآِیند تاکسی های اینترنتی در بجنورد شفاف نیست,

حسین جعفری، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه تاکسی های اینترنتی که در استان رواج پیدا کرده، مجوز را از اتحادیه کسب و کارهای مجازی در تهران دریافت کرده اند و نظارت این تاکسی ها در هر شهر بر عهده واحد تاکسیرانی شهرداری است، گفت: این در حالی است که شهرداری بجنورد با فعالیت تاکسی های اینترنتی مخالف است و معتقد است سازو کار نظارت برای آن ها در بجنورد مهیا نیست.

, .,

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه تاکسی های اینترنتی بدون هیچگونه هماهنگی با شهرداری فعالیتشان را در شهر آغاز کردند، گفت: بنابر دلایل مخالفت شهرداری، سقف آژانس ها در شهر بیش از حد مجاز است و هیچ لزومی به ورود این تاکسی ها در شهر نیست.

, .,

وی بیان کرد: هم چنین آژانس های داخلی شهر واحد اینترنت را فعال کرده اند و توان انجام کار در راننده های شهر وجود دارد و تاکسیرانی معتقد است که فعالیت تاکسی های اینترنتی خارج استان در شهر یعنی تضییع حقوق صنفی که اغلب ضعیف و آسیب پذیر در جامعه هستند و تنها درآمدشان از این طریق است.

, .,

سرهنگ جعفری اضافه کرد: یکی از پیشنهادات این است که این تاکسی های اینترنتی از ظرفیت راننده آژانسهای شهرستان استفاده کنند و نفرات جدیدی جذب نشوند.

, .,

این مقام مسئول گفت: در صورتی که این تاکسی ها در شهر در حال فعالیت هستند، برای ایجاد امنیت باید تعداد راننده ها به شهرستان ها اعلام شوند و صلاحیت شان از طریق موادی زیربط تایید شود، در غیر اینصورت اگر اتفاق بیفتد ما نمی توانیم پاسخگو باشیم.

, .,

 

,

, ,

 

,

امنیت مردم، خط قرمز ماست

, امنیت مردم، خط قرمز ماست, امنیت مردم، خط قرمز ماست,

سرهنگ جعفری افزود: از طرفی امنیت مردم برای ما خط قرمز است و در صورتیکه نظارت نباشد جرایم پیش می آید و این یعنی آن فعالیت غیر قانونی است.

, .,

وی خاطر نشان کرد: فعالیت این تاکسی ها در شهر با نظارت شهرداری باید باشد و در صورت قبول باید تمامی راننده ها را تایید صلاحیت کند، در حالی که فرآیند آغاز شده دچار مشکل است و باید قبل از آغاز کار این هماهنگی ها با شهرداری صورت می گرفت.

, .,

سرهنگ جعفری گفت: تاکنون جلساتی با حضور مسئولین تاکسی های اینترنتی مجوزداراستان و سازمان تاکسیرانی، دراستانداری، برگزار شده است که نتیجه این جلسات منتظر تصمیم گیری استانداری است.

, .,

وی خاطر نشان کرد: ناگفته نماند فضای اقتصادی یک فضای رقابتی است، دررابطه با فضای اقتصادی در حوزه اماکن و سایر صنوف گفته می شود باید سقف برداشته شود که فضا رقابتی باشد و از حالت انحصاری بودن خارج شود، تا مشتری بتواند آنچه به نفع است را انتخاب کند.وی با اشاره به اینکه فرآیند فعالیت تاکسی های اینترنتی دچار مشکل است و شفاف نیست، گفت: در خراسان شمالی مردم از نقدینگی بالایی برخوردار نیستند و نرخ بیکاری بالا است و رانندگی تنها راه کسب معاش خانواده است، به جدیت پیگیر این قضیه هستیم که صدمه ای به این قشر آسیب پذیر استان وارد نشود.

, ., .,

تهیه و تنظیم گزارش: آرزو رحمانی

,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه