اخبار داغ

با حضور مسئولان استانی؛

مسئول کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین مازندران معارفه شد

مسئول کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین مازندران معارفه شد
طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا، الیاس علی‌تبار به عنوان مسئول کلینیک صنعتی این سازمان منصوب و در مراسمی معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، طی حکمی از سوی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا، الیاس علی‌تبار به عنوان مسئول کلینیک صنعتی این سازمان منصوب و بعد از ظهر امروز در مراسمی معارفه شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا در این مراسم با اشاره به اینکه هم‌افزایی از رویکردهای این سازمان است، گفت: باید با کمک کارشناسان کلینیک‌های صنعتی، عارضه‌ها و کمبودهای صنایع را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنیم.

هادی عسگری افزود: مشکلات زیادی پیش روی واحد های صنعتی استان قرار دارد که نیاز است پس از پایش و عارضه‌یابی توسط تیم عارضه‌یابی جهت رفع بعضی از مشکلات آنها تسهیل‌گری صورت گیرد.

وی با قدردانی از تعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تصریح کرد : کلینیک صنعتی با کمک متخصصین و مشاوران عضو و همچنین کارشناسان ادارات مرتبط با زیرساخت صنایع به واحدهای صنعتی متوسط و خرد مشاوره نموده و در راستای رفع مشکلات تسهیل‌گری می‌کند.

مسئول کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول 40 سال اخیر شعار ما می‌توانیم را به درستی به اثبات رساندیم و می‌توانیم با کمک و تعامل گام‌های رو به جلوی بیشتری را برداریم.

الیاس علی‌تبار خواستار استفاده از ظرفیت نخبگان استان شد و افزود: ارتباط این کلینیک با کارشناسان و صاحب نظران صنعت و معدن استان همچنان ادامه دارد و جزو برنامه‌های مهم است.

وی در پایان بر همکاری و تعامل در خصوص پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی ورفع آن تاکید کرد.

در مراسم معارفه مسئول کلینیک صنعتی سپاه کربلا که در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران برگزار شد برخی از مسئولان اقشاری بسیج مازندران، سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول راهبردی بسیج اقشار سپاه کربلا، نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت ، شرکت شهرک‌های صنعتی ، اتاق بازرگانی، خانه صنعت مازندران و دانشگاه مازندران حضور داشتند.

گفتنی است علی‌تبار دانشجوی ترم آخر دکتری مهندسی صنایع است که در سوابق خود مسئولیت‌های متعدد از جمله مسئول بازرسی و معاون برنامه ریزی و کنترل پروژه موسسه سیدالشهدا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، مدیر علمی پژوهشی آموزشی دانشگاه امام حسین (ع)، 10 سال سابقه تدریس دروس مرتبط با صنایع داشته و مولف دو کتاب و چندین مقاله مرتبط با صنایع هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه