اخبار داغ

موضع مجلس در قبال نماینده هتاک به نمایندگان چیست؟

موضع مجلس در قبال نماینده هتاک به نمایندگان چیست؟
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از هیات رئیسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواست که موضع خود نسبت به نماینده ای که 50 درصد مجلس را برانداز دانسته بود، آشکار کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام پارسایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 25 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: طبق ماده 22 بند 11 وظیفه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی حفظ شأن، منزلت و اقتدار مجلس و دفاع از حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان است و این در حالی است که یکی از همکاران به تازگی به خود اجازه داده که 50 درصد مجلس را برانداز خطاب کند. موضع گیری هیات رئیسه و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در این زمینه چیست؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهرام پارسایی, هیات نظارت بر رفتار نمایندگان,

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این نماینده سخنگوی نظام یا شاغول تشخیص مخالف و موافق نظام است؟ طبق قانون کسانی برانداز هستند که اقدام مسلحانه علیه نظام داشته باشند. شاخص این همکار بدون شک مخالف و موافق بودن نظر شخصی وی است و توهم خودنظام پنداری.

, مجلس شورای اسلامی,

پارسایی یادآور شد: این همکار صدای مخالف را خفه می کند در حالی که باید صدای مخالف را شنید، بنابراین اینگونه برخوردها نه در دفاع از نظام، بلکه به معنای حمایت از مخالفان نظام و تقویت نظام براندازان نظام است، چرا که این 50 درصد مدنظر وی علاوه بر نظام به این خاک، سرزمین، مرز و بوم و مردم پایبند هستند، بنابراین وی در دفاع از ملیت ایران و نظام ایران کاسه داغتر از آش شده است.

,

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: من از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تقاضا دارم که جلوی این صحبت های بی اصالت و بی دلیل را بگیرند، همچنین از قوه قضائیه درخواست دارم همانگونه که از ظریف برای موضع گیری هایش سند خواستند از وی نیز سند بخواهند و به این موضوع رسیدگی کند.

,

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: تذکر بعدی بنده در رابطه با توجه به زندانیان و اعتصاب غذای آنها است که یکی از این زندانیان چند روز قبل جان خود را از دست داد، بنابراین زندانیان و نظارت بر صحت و سلامت جسمانی آنها نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

,
منبع: خانه ملت
, منبع: خانه ملت]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه