اخبار داغ

هم‌زمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از سالن ورزشی قلعه‌قباد نهاوند

بهره‌برداری از سالن ورزشی قلعه‌قباد نهاوند
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: هم‌زمان با ایام دهه فجر و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، سالن ورزشی چندمنظوره روستای قلعه‌قباد به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سعدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نافع اظهار کرد: توسعه ورزش روستایی از اولویت‌های این اداره بوده و تلاش می‌کنیم تا سالن‌های ورزشی را در مناطق روستایی ایجاد و تکمیل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افع,

وی افزود: روستای قلعه‌قباد در بخش مرکزی نهاوند نیز به دلیل قرار گرفتن در مسیر چند روستا دارای یک سالن ورزشی است که مراحل تکمیل آن رو به پایان است.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه این مجموعه می‌تواند زمینه‌ساز شکوفایی استعدادهای ورزشی در این منطقه شود، گفت: این سالن ورزشی به نام شهدای روستای قلعه‌قباد نام‌گذاری شده است و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این سالن ورزشی چندمنظوره به بهره‌برداری خواهد رسید.

,

 

,

*پیشکسوتان باستانی‌کار نهاوند قهرمان استان شدند

, *پیشکسوتان باستانی‌کار نهاوند قهرمان استان شدند,

وی ادامه داد: تیم پیشکسوتان این شهرستان موفق به کسب عنوان قهرمانی تیمی رقابت‌های قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری شدند.

,

سعدی‌نژاد یادآور شد: در مسابقات استانی ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای، تیم پیشکسوتان نهاوند موفق به کسب مقام اول تیمی در این رقابت‌ها شد.

,

 وی عنوان کرد: در این رقابت‌ها در بخش هنرهای فردی علی عباس محمدی، در چرخ تیز هبت‌الله شهبازی در رده سنی 56 تا 65 سال مقام اول را کسب کردند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در بخش کباده هم کیومرث فلک‌الدین مقام دوم را کسب کرد.

,

وی با اشاره به اینکه تیم پیشکسوتان نهاوند در دی‌ماه به‌عنوان نماینده استان به مسابقات قهرمانی کشوری به رشت اعزام خواهد شد، خاظرنشان کرد: شیرولی قپانوری میان‌دار تیم، جواد نوری، هبت‌الله شهبازی، علی‌عباس محمدی، صمد سیف، مراد سیف اعضای تیم و علی دلفانی مربی تیم و محمد جومنی نیز مرشد تیم شهرستان نهاوند در این رقابت‌ها بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه