اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا:

سارقان طلافروشی در بوئین‌زهرا دستگیر شدند

سارقان طلافروشی در بوئین‌زهرا دستگیر شدند
فرمانده انتظامی "بوئین زهرا" از دستگیری 2 سارق طلا فروشی و کشف میلیاردی طلاجات در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین علیان نژادی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مینی بر وقوع سرقت از طلا فروشی بلافاصله مامورین کلانتری 11 پاسداران به محل اعزام شدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد فردی با مراجعه به یک طلا فروشی به بهانه خرید، یک عدد النگو را به سرقت برده و با معرفی خانمی به عنوان مظنون به سرقت توسط فروشنده، بلافاصله فرد مظنون دستگیر و در بازجوئی از وی النگوی سرقتی کشف و متهم به پلیس آگاهی منتقل شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود: در بازجویی از متهم، وی به سرقت طلا در سطح شهر بوئین زهرا به بهانه خرید با همدستی همسرش اعتراف کرد. 

علیان نژادی اضافه کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی همسر سارق را در یک اقدام ضربتی که در حال تردد با خودرو پراید در شهر بوئین زهرا بود دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی و بازرسی از خودرو تعداد 33عدد طلاجات شامل النگو ، گوشواره ، دستبند و انگشتر کشف شد. 

وی با اشاره به ارزش دو میلیارد و 600 میلیون ریالی اموال مسروقه برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان در بازجوئی فنی پلیسی به 5فقره سرقت طلا در استان‌های قزوین، "البرز "و "تهران" اعتراف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشیکل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، ابراز کرد: شهروندانی که به این شیوه و شگرد از آنان سرقت شده برای پیگیری شکایت به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا مراجعه کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه