اخبار داغ

با حضور نماینده ولی فقیه و جانشین فرمانده سپاه همدان انجام گرفت؛

بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل زهاب

بازدید از مناطق زلزله‌زده سرپل زهاب
نماینده ولی فقیه در استان به همراه جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) و مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از مناطق زلزله‌زده سرپل زهاب بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع ، پیش از ظهر امروز نماینده ولی فقیه در استان همدان به همراه سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان و مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان از مناطق زلزله‌زده سرپل زهاب بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , نافع,

در این بازدید سپاه و بنیاد مسکن گزارشی از روند اقدامات انجام شده از این مناطق ارائه دادند.

,

مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان با بیان اینکه استان همدان 85 روستا را تحویل گرفت، اظهار کرد: در این عملیات اجرایی، بنیاد مسکن ارزیابی 7 هزار و 500 واحد را انجام داد.

,

حسن ظفری بیان کرد: بنیاد مسکن همدان 3 هزار و 200 واحد احداثی را بر عهده داشت که پیشرفت کار 96 درصد بوده است.

,

وی با بیان اینکه 4 هزار و 300 واحد تعمیری زیرپوشش بنیاد مسکن بود، افزود: کار اجرایی واحدهای تعمیری زیرمجموعه بنیاد مسکن نیز به اتمام رسیده و تسهیلات خود را نیز دریافت کرده‌اند.

,

در ادامه سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز با اشاره به عملکرد بنیاد تعاون در این مناطق زلزله‌زده بیان کرد: آواربرداری مناطق زلزله‌زده در کمترین زمان ممکن و بسیار سریع انجام شد.

,

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، امام جمعه همدان نیز با تشکر از اقدامات انجام شده و ارائه خدمات اظهار کرد: امیدواریم هر چه زودتر این خدمات نتیجه‌بخش باشد و زندگی مردم این منطقه نیز به شرایط عادی برگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه