اخبار داغ

برنامه‌ای برای خرید سوخو نداریم

برنامه‌ای برای خرید سوخو نداریم
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که برنامه‌ای برای خرید هواپیما سوخو نداریم، گفت: با توجه به باطل شدن مجوز‌های اوفک، امکان ورود ۷ هواپیمای باقیمانده ATR وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شهرام آدم نژاد در نشست خبری نمایشگاه بین المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته، اظهار کرد: در شبکه‌ای کردن حمل‌ونقل و استفاده از شرکت‌های بزرگ مقیاس مشکلات و موانع خیلی زیادی داریم. در واقع نگاه به شرکت‌های بزرگ مقیاس مناسب نیست، اگر بخواهیم در حوزه مطلوبیت در حوزه حمل‌ونقل بهره بیشتری ببریم استفاده از چنین شرکت‌هایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه با اشاره به مباحث مربوط به قیمت سوخت، تصریح کرد: واقعیت این است که در حوزه سوخت و کارت سوخت مادامی که برای قاچاق مطلوبیت دارد ناگزیریم از کارت سوخت استفاده کنیم.
,
 
,
وی افزود: در یک اقتصاد که همه چیز سرجای خودش است و قیمت‌ها واقعی است می‌توانیم بگوییم که واقعی کردن سوخت می‌تواند اجرا شود.
,
 
,
وی ادامه داد:، اما با این مسئله که در شرایط کنونی سوخت را واقعی کنیم تا مشکلات حمل‌ونقل حل شود، خیلی موافق نیستم.
,
 
,
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی درباره تحریم ایرلاین‌ها نیز گفت: ایران کشور وسیعی است و توانایی زیادی دارد. با چند تحریم که روی آن تبلیغ روانی انجام می‌شود نمی‌توان به راحتی کشوری مانند ایران را مهار کرد. در حمل‌ونقل زمینه‌ها و راه‌هایی که از تحریم‌ها آسیب کمتری ببینیم، فراوان است. هزینه تحریم کنندگان را زیاد می‌کنیم و هزینه تصمیم را برای دشمنان را باید مورد توجه قرار دهیم.
,
 
,
آدم‌نژاد با بیان این‌که نگران تحریم نیستیم به وضوع کامیون‌داران اشاره کرد و گفت: سازمان راهداری تمام ظرفیت خود را برای حل این مشکلات متمرکز کرده است. موضوع روز ما لاستیک است که این مسئله با وزارت صمت در حال پیگیری است و امیدواریم ارز مورد نیاز برای لاستیک به زودی تامین شود.
,
 
,
وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این‌که آیا وزارت راه و شهرسازی با ورود هواپیمای سوخو به ناوگان هوایی موافق است و این‌که سرنوشت ۷ فروند هواپیمای‌ای تی آی باقیمانده ایران ایر چه می‌شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی برنامه‌ای برای ورود سوخو به کشور ندارد. در خصوص هواپیما‌های‌ای تی آر نیز با توجه به ابطال مجوز‌های اوفک امکان ورود ۷ فروند هواپیمای باقیمانده به کشور وجود ندارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه