اخبار داغ

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان:

50 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

50 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند
مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: 50 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که این میزان شامل 540 هزار نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; خدیجه ابراهیم خانی امروز در جمع خبرنگاران با تعداد بیمه شدگان سلامت در سطح استان زنجان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 540 نفر در استان زنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در حاضر 50 درصد زنجانی‌ها تحت پوشش بیمه سلامت هستند تصریح کرد: 640 نفر از بیماران خاص در سطح استان نیز تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان تعداد بیمه شدگان صندوق بیمه ایرانیان نیز افزایش یافته است بیان کرد: در حال حاضر 4 هزار نفر در صندوق بیمه ایرانیان بیمه هستند.

,

وی با اشاره به پرداختی‌های بیمه سلامت در استان زنجان ابراز کرد: خوشبتانه امسال در پرداختی‌ها وضعیت خوبی را داشتیم.

,

ابراهیم‌خانی افزود: اعتباراتی که برای سال 97 در نظر گرفته شده بود تنها برای پرداختی‌های امسال هرینه شد و توانستیم همه پرداختی‌ها اعم از دولتی٬ دانشگاهی و غیردانشگاهی را پرداخت کنیم.

,

وی با بیان اینکه پرداختی‌های 70 درصد پرداختی‌های شهریورماه مراکز دولتی و دانشگاهی پرداخت شده است افزود: همچنین 70 درصد پرداختی‌های مهر ماه این مراکز را پرداخت کردیم.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به اینکه 100 درصد پرداختی‌های این مراکز تا مرداد ماه پرداخت شده است افزود: در پرداختی‌های مراکز غیر دانشگاهی نیز وضعیت خوبی داریم.

,

وی با اشاره به وضعیت پرداختی‌های مراکز غیر دانشگاهی اعم از بیمارستانها٬ ارتش٬ بخش خصوصی و غیره بیان کرد: پرداختی‌ها این مراکز تا پایان تیرماه امسال انجام شده و 68 درصد پرداختی‌های مرداد ماه بیمارستانها هم پرداخت شده است.

,

ابرهیم‌خانی با اشاره به سوء استفاده برخی از سودجویان از بیمه سلامت عنوان کرد: برخی از افراد سودجو با تماس به خانواده‌ها درخواست پول برای صادر کارت هوشمند می‌کنند و در برخی موارد خانواده‌ها را تهدید می‌کنند که هزینه مورد نظر را واریز نکنند از لیست بیمه پایدار حذف می‌شوند.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پیگیر این مسئله هستیم عنوان کرد: اگر خانواده با تماس این گونه افراد مواجه شدند سریعا آن را به سامانه 1666 اداره کل بیمه سلامت اطلاع دهند.

,

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد هم‌اندیشی در عرصه بیمه سلامت با 6 محور در زنجان افزود: برای نفرات برتر جوایزی هم در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه افرادی که تمایل شرکت در این هم اندیشی را دارند فرصت دارند آثار خود را از 15 دی ماه تا 15 بهمن ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند افزود: این همایش در اویل اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه