اخبار داغ

حزب مردم دولت پاکستان را به سرنگونی تهدید کرد

حزب مردم دولت پاکستان را به سرنگونی تهدید کرد
رئیس جمهور سابق پاکستان ضمن تهدید دولت این کشور اعلام کرد: اگر مجبور شویم انتخابات زودهنگام برگزار کرده و دولت را ساقط می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جیو تی وی، «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان و مشاور رئیس حزب مردم اعلام کرد: اگر برخوردهای دولت با سیاستمداران و تجار ادامه پیدا کند مجبور میشویم علی رغم میل باطنی خود برای ساقط کردن دولت اقدام نمائیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: برگزاری انتخابات زود هنگام به معنای تشکیل دولت حزب مردم خواهد بود و این دولت میتواند حقوق از دست رفته مردم را مطالبه کند.

,

زرداری تاکید کرد: عملکرد دولتهای دو حزب نواز و تحریک انصاف بسیار ضعیف بوده و باعث شده تمام تلاش های ما نیز بیثمر باقی بماند.

,

رئیس جمهور سابق پاکستان اضافه کرد: تقلب در انتخابات کاملا واضح بود و اگر تقلب صورت نمی گرفت «عمران خان» نمیتوانست تشکیل قدرت دهد.

,

وی افزود:عمران خان با رای مردم پیروز میدان نشده و به این دلیل از حال و روز مردم پاکستان نیز هیچ اطلاعی ندارد.

,

مشاور رئیس حزب مردم ارزش روپیه در مقابل دلار روز به روز کمتر می شود و همین سبب افزایش بدهی های خارجی پاکستان می شود ولی مسئولین حزب تحریک انصاف هیچ توجهی به این اتفاق مهم ندارند.

,

وی اظهار داشت: دستگیری برخی سیاستمداران به بهانه فساد مالی بازی کودکانه ای است که دولت با انجام آن می خواهد توجه مردم را از وضعیت اسفبار اقتصادی دور کند.

,

این درحالی است که شخص آصف علی زرداری و خواهرش از متهمان به فساد اقتصادی هستند و ممکن است به زودی دادگاه عالی پاکستان حکم دستگیری آنان را صادر کند.

,

حزب مردم در انتخابات اخیر نتیجه بسیار ضعیفی به دست آورد و اینک در تلاش است تا موقعیت خود را به عنوان حزب اپوزیسیون بین مردم بهتر کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه