اخبار داغ

مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمان:

ضرورت ثبات انقلاب اسلامی با همکاری حوزه و دانشگاه/اولویت این دو نهاد باید مسائل اقتصادی باشد

ضرورت ثبات انقلاب اسلامی با همکاری حوزه و دانشگاه/اولویت این دو نهاد باید مسائل اقتصادی باشد
مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمان گفت:اولویت اول این دو نهاد حوزه و دانشگاه باید مسائل اقتصادی باشد که باید این دو نهاد طوری عمل بکنند که در مسائل اقتصادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیچ نگاهی به خارج نداشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین الله وردی مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمان در گفتگو با راه آرمان در رابطه با ضرورت وحدت بین حوزه و دانشگاه اظهار داشت: این نامگذاری از طرف حضرت امام (ره) به خاطر این بود که دشمن سعی کرده بود که بین دو مرکز علمی و تاثیرگذار در آینده کشور یک ذهنیتی ایجاد کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : با اتفاق ناگوار شهادت یک روحانی خدمتگزار به عنوان آیت الله مفتح در دانشگاه این نامگذاری صورت گرفت و خوشبختانه در این چهل سال گذشته این روز همچنان ماندگار شده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی خاطر نشان کرد : حال این دو نهاد باید همان کاری را که از آغاز انقلاب کرده اند برای تداوم انقلاب اسلامی ادامه دهند .

,

وی بیان کرد: قبل از انقلاب دانشگاه و حوزه در به ثمر رساندن انقلاب نقش داشتند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در برهه ها و مقاطع خاص کشور که ضرورت داشت برای تثبیت این انقلاب کمک کرده اند.

,

حجت الاسلام والمسلمین الله وردی تشریح کرد :در دوران دفاع مقدس نیز دو نهاد حوزه و دانشگاه در صحنه های جنگ و همواره در برهه ها و کوران های خاصی که دشمن ایجاد کرد حضوری فعال داشتند .

,

این مقام مسئول  عنوان داشت :اکنون وضعیت کشور ما متفاوت است و باید این نهادها با یکدیگر همفکری ، هم اندیشی و همکاری داشته باشند برای این که توطئه های دشمن خنثی شود و ما از لحاظ اقتصادی،سیاسی و فرهنگی ثباتمان را استمرار دهیم .

,

مدیر حوزه های علمیه برادران استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد:اولویت اول این دو نهاد باید مسائل اقتصادی باشد که باید این دو نهاد طوری عمل بکنند که در مسائل اقتصادی طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیچ نگاهی به خارج نداشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه