اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی آذربایجان‌غربی خبر داد؛

جذب ۲۱ میلیارد ریال توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات

جذب ۲۱ میلیارد ریال توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی گفت: مردم استان در طول ۱۸ ماه گذشته بیش از ۲۱ میلیارد ریال برای بازسازی عتبات عالیات مساعدت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سیدحسن حسینی عصر روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: مردم آذربایجان غربی در بحث بازسازی عتبات عالیات ورود خوبی کرده‌اند و از رتبه ۳۰ کشوری اکنون به رتبه ۹ رسیده و از بقیه استان های کشور ۶۰ درصد جلوتر بوده ‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، ادامه داد: در ۱۳ سال گذشته ستاد عتبات عالیات استان فعالیت قابل توجهی نداشت و میزان کمک های جمع آوری شده در این مدت کمتر از یک میلیارد ریال بود ولی طی ۲ سال گذشته رشد بسیار زیادی در این حوزه را شاهد هستیم.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان غربی، اضافه کرد: طی سال گذشته چالدران، بالاترین میزان جذب نذورات به نسبت جمعیت را داشته است و بالاترین جذب در بین مساجد استان نیز مسجد جنرال ارومیه بوده و بالاترین جذب هیات‌های مذهبی برادران استان نیز هیئت عاشقان امام زمان(عج) ارومیه و هیئت حضرت زینب(س) ارومیه نیز در بین هیئت‌ های مذهبی بانوان و معادن سنگ تکاب نیز بیشترین آمار جذب را به خود اختصاص داده ‌اند.

,

وی، از برگزاری جشنواره نشان محبت جهت تجلیل از خیرین حرم‌ساز استان خبر داد و تصریح کرد: ۲۸ آذر ماه سال جاری جشنواره نشان محبت جهت تجلیل از خیرین حرم‌ساز آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

,

وی، با بیان اینکه ۵۰۰ خیر حرم‌ساز استان در این جشنواره حضور خواهند داشت، اضافه کرد: بیست و یکمین استانی هستیم که این جشنواره را برگزار می‌کنیم و از ۵۰۰ خیر در سطح استان دعوت شده و مهمانان ویژه از ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور حضور خواهند داشت.

,

وی، خاطرنشان کرد: تجلیل از خیرین حرم‌ساز و اطلاع ‌رسانی به مردم از ماموریت‌ های این جشنواره بوده و همچنین گلریزان ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

,

حسینی، به مشارکت آذربایجان غربی در بهسازی و بازسازی بزرگترین پروژه جهان اسلام اشاره کرد و گفت: بهسازی و بازسازی صحن زیارتی حضرت زهرا(س) در نجف اشرف به عنوان بزرگترین پروژه جهان اسلام رو به اتمام است.

,

وی یادآور شد: صحن حضرت زهرا(س) بزرگترین پروژه جهان اسلام است که ۲۰۲۰ متر مربع بوده و پیشرفت ۹۷ درصدی دارد و ۱۶۴ هزار متر مربع نیز صحن عقیله بنی ‌هاشم است که اکنون پیشرفت ۳۰ درصدی دارد و در کاظمین نیز صحن امام زمان(عج) به اتمام رسیده و قابل بهره‌برداری است.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تا پیش از امسال در جمع آوری کمک های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات، سی و یکمین استان کشور بودیم، افزود: با عملکرد مناسب به رتبه یازدهم ارتقا یافته ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه