اخبار داغ

به منظور ارتقای سطح آگاهی؛

مانور آمادگی در برابر زلزله ویژه حوزه های علمیه زنجان برگزار شد+تصاویر

مانور آمادگی در برابر زلزله ویژه حوزه های علمیه زنجان برگزار شد+تصاویر
مانورآمادگی در برابر زلزله در حوزه علمیه حضرت امام جعفر صادق(ع) شهرستان زنجان برای ارتقاء سطح آگاهی طلاب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، شهرام میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مانور زلزله به منظورارتقای دانش و مهارت اعضای کانون های طلاب برای برخورد اصولی با حوادث و سوانح برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ضمن یادآوری اینکه کشور ایران جزء کشورهای حادثه خیز دنیا است، به اهمیت یادگیری و ارتقای سطح آمادگی جامعه برای مواجه شدن با آثار حوادث و سوانح نکاتی را به اعضاء متذکر شد.

,

این مسئول گفت: اجرای مانورها می تواند در جهت ارتقای ایمنی درسطوح مختلف مورد توجه قرار گیرد.

,

, ,

میرزایی به ظرفیت خوب کانون های طلاب اشاره کرد وگفت: طلبه ها به عنوان مبلغان دینی می توانند در راستای تحقق شعار هر خانواده یک امدادگر جمعیت هلال احمر را یاری کنند.

,

 وی افزود : هدف از برگزاری اینگونه مانورها، افزایش تاب‌آوری و ارتقای دانش و طلاب حوزه ها، برای پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از زلزله، آموزش‌های مربوط به خروج ایمن و حمل مصدوم به شیوه اصولی است را اجرا نمودند .

,

میرزایی بیان داشت: این مانور با اجرای  پناه‌گیری طلاب در داخل و محوطه بیرونی ساختمان حوزه علمیه، خروج ایمن طلاب، امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی و انجام عملیات نجات، پیدا کردن مصدوم فرضی توسط سگ‌های زنده‌یاب واحد آنست، درمان سرپایی مصدومان، انتقال مصدومان، برپایی اسکان اضطراری برگزار شد.

,

, ,

گفتنی است، در ادامه آموزشها اعضا آموزش دیده مانور آمادگی در برابر زلزله راتمرین نمودند،اعضا سپس با پناهگیری و خروج ایمن نسبت به اجرای فرضی مانور اقدام کردند.

,

دراین مانور که بمناسبت میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، امام حسن عسگری (ع) 25 آذر ماه  برگزارشد.

,

 مدیر حوزه های علمیه حضرت امام جعفر صادق (ع)  زنجان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درجمعیت استان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان حضور داشتند و از نزدیک نحوه برگزاری مانور آمادگی در برابر زلزله را مشاهده کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه