اخبار داغ

شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان مقیم خارج

شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای مشمولان مقیم خارج
رئیس اداره منابع انسانی سازمان وظیفه عممومی گفت: مشمولانی که مقیم خارج از کشور هستند طبق قانون و با توجه به مدت زمان غیب از سربازی می‌توانند با پرداخت جریمه مشخص کارت پایان خدمت دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار موسی کمالی اظهار داشت:مشمولانی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند اگر هشت سال به بالا غیب داشته باشند می‌توانند با پرداخت جریمه کارت پایان خدمت دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه افزود: اگر مشمولی زمان غیبتش از سربازی کمتر از هشت سال، اما از سه سال به بالاتر باشد می‌تواند سالی دوبار و هر بار حداکثر سه ماه بدون تعیین تکلیف خدمت سربازی به داخل کشور تردد داشته باشد.
,
 
,
سردار کمالی با بیان اینکه به هرحال انجام خدمت سربازی قانونی‌ترین کار است اضافه کرد اگر فردی کمتر از سه سال اقامت در خارج از کشور را دارد و جزو غایبان محسوب می‌شوند اجازه تردد به داخل کشور را ندارند.
,
 
,
رئیس اداره منابع انسانی سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:جریمه غیبت مشمولان از ده میلیون برای افراد زیردیپلم شروع و با هر مقطع تحصیلی ۵ میلیون تومان به آن اضافه می‌شود وهمچنین با هر سال غیبت ده درصد هم به مبلغ جریمه آن‌ها اضافه خواهد شد.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که هر کدام از مشمولانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند به محض ورود به داخل کشور چه اتفاقی برای آن‌ها رخ می‌دهد گفت:گذرنامه این افراد گرفته می‌شود و آن‌هایی که بالاتر از هشت سال غیبت دارند می‌توانند جریمه را پرداخت و کارت پایان خدمت بگیرند و همچنین اگر بالاتر از سه سال  غیبت داشته باشند که در دو دوره سه ماهه اجازه تردد به داخل کشور را دارند.
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه