اخبار داغ

بررسی خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی

بررسی خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: قیمت یک دستگاه اتوبوس نو، ۱.۴ میلیارد تومان است و با وجود آنکه اولویت ما نوسازی ناوگان است، اما خرید اتوبوس‌های دست دوم را نیز بررسی می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان سنندجی در خصوص جزئیات درخواست مدیران شهری از صمت برای خرید اتوبوس‌های دست دوم، افزود: سالهاست در حوزه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی اتفاق جدیدی رخ نداده است. اولویت اصلی ما نوسازی ناوگان اتوبوسرانی است، اما در حال حاضر قیمت خرید یک اتوبوس نو یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است. وقتی نمی‌توانیم نوسازی کنیم، باید به دنبال راهکار‌های دیگر باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه استاندارد اتوبوس در دنیا یورو ۶ است، گفت: دیگر به اتوبوس‌های با استاندارد یورو ۴ مجوز نمی‌دهند، این در حالی است که ما در کشور سوخت مناسب یورو ۶ نداریم، بنابراین اتوبوس با استاندارد یورو ۴ مناسب شهر ما است و می‌توانیم برای جبران کمبود ناوگان اتوبوسرانی به دنبال خرید این اتوبوس‌ها باشیم که زیر ۵ سال سن دارند، استاندارد یورو ۴ را دارند و قیمت بسیار پایین تری نسبت به اتوبوس‌های نو دارند و می‌توانیم چند سالی از آن‌ها استفاده کنیم، اما در اصل هدف ما نوسازی است.
,
 
,
سنندجی با بیان اینکه در خرید اتوبوس‌های دست دوم خدمات پس از فروش مورد توجه و تأکید است، گفت: در حال بررسی هستیم که می‌توانیم از کدام کشور‌ها این اتوبوس‌ها را تهیه کنیم.
,
 
,
وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ۲۲۲ دستگاه اتوبوس بی آر تی متوقف است، گفت: اتوبوس‌های ما به دلیل مشکلاتی همچون خرابی لاستیک، روغن و سایر موارد فنی متوقف می‌شوند، اما دائما در حال تعمیر هستند و در حال حاضر ۸۰ دستگاه اتوبوس بی آر تی بیشتر متوقف نیست.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه