اخبار داغ

سردار بیمار و هزاران عاشق چشم به راه

سردار بیمار و هزاران عاشق چشم به راه
تیم فوتبال سردار بوکان در سال ۹۴ و طی یک فرایند کاملا سیاسی و البته با تلاش و پیگیری های چند نفر از فوتبالی ها وارد گود رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار نامی آشنا برای همه فوتبال دوستان بوکان و حتی دیگر شهرهای غرب و شمال غرب کشور است که به واسطه هواداران پرشورش توانسته طی ۴ سال گذشته جایگاه ویژه ای در فوتبال کشور برای خود باز کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

تیم فوتبال سردار بوکان در سال ۹۴ و طی یک فرایند کاملا سیاسی و البته با تلاش و پیگیری های چند نفر از فوتبالی ها از جمله وطنخواه سرمربی وقت تیم، سعید شوکتی، حسن صالحی راد وارد گود رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد.

,

هرچند قبل از تشکیل تیم سردار در سال ۹۴ و حضور در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، بوکان در سال ۹۳ شاهد حضور تیم نوروز در بازی های لیگ دسته سوم فوتبال کشور بود اما در نهایت و بعد از کشمکش های فراوان مدیر عامل نوروز و مسئولان وقت در نهایت تیم سردار برای مقابله با نوروز سازماندهی و تشکیل شد.

,

تیمی که بدون هیچ گونه برنامه ای در راستای جذب منابع مالی و تنها برای رقابت با تیم حریف و همچنین بهره برداری های سیاسی و انتخاباتی تشکیل شد ولی هرگز نتوانست از منابع مالی مهمی بهره گیرد.

,

سردار در سال ۹۴ با حمایت های مالی سعید شوکتی و مسئولان بوکانی پا در رقابت های لیگ گذاشت و در پایان توانست حضور در فصل بعد رقابت ها را مسجل کند هرچند هنوز نیز و بعد از ۳ فصل بدهی ۱۵۰ میلیون تومانی این تیم محبوب به سعید شوکتی پرداخت نشده است.

,

فصل دوم رقابت ها و بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور ۳ باره نماینده مردم بوکان در مجلس تیم سردار از سوی وی به شهرداری و شورای شهر واگذار شد که منابع مالی ناپیدار شهرداری در نهایت نتوانست سردار را به سر منزل مقصود برساند.

,

فصل سوم سردار در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور غم انگیز تر هر دو فصل گذشته از نظر منابع مالی سپری شد و این تیم برای تامین منابع مالی خود میان مسئولان شهر سرگردان بود تا در نهایت و با کمک های مالی نماینده مردم بوکان در مجلس و فرمانداری و همچنین بلیت فروشی فصل را به پایان رساند.

,

کابوس نبود منابع مالی و اسپانسر در تیم سردار همچنان ادامه داشت تا در نهایت و در فصل چهارم حضور سردار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور و بعد از کش و قوس های فراوان پیتروشیمی باختر با شرایط ویژه ای اسپانسری سردار بوکان را پذیرفت و در همان ابتدا نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان را در اختیار باشگاه و مدیر عامل وقت قرار داد.

,

هواداران سردار حال با امید واری چشم به اینده تیم محبوب خود دوخته بودند ولی دیری نپاید که بلند پروازی های مدیر عامل تیم رخ نشان داد و وعده های بی جای وی سبب ایجاد حاشیه های گسترده ای در تیم شد تا در نهایت از سوی اعضای هئیت مدیره، مدیر عامل و سرمربی سردار از کار برکنار شدند.

,

با برکناری این دو تعدادی از بازیکنان نیز عطای حضور در سردار را به لقایش بخشیدند و سردار را در استانه انحلال قرار دادند.

,

هر چند حاشیه های این چند هفته گذشته سردار بازتاب های کشوری نیز داشت اما در نهایت و بنا به گفته نزدیکان به تیم، مسئولان محبوب ترین تیم لیگ دو ایران بر این مهم اتفاق نظر دارند که با اضافه کردن چند بازیکن صاحب نام با تمام توان پا به نیم فصل دوم بازی ها بگذارند.

,

اما بی تردید مشکل سردار خرید بازیکنان بزرگ و انچنانی نیست بلکه نبود زیر ساخت های یک باشگاه حرفه ای کاملا در این تیم مشهود است که باید در این راستا حرکت کرد تا طی سال های نه چندان دور شاهد حضوری تیمی قدرتمند در قابت های کشوری باشیم.

,

بی شک امروز سردار بیمار است و بیماری ان تنها با طبیبان متخصصی از جنس فوتبال قابل در مان است تا هزاران عاشق چشم به راه را خوشحال کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه