اخبار داغ

رتبه چهارم آذربایجان غربی در جذب اعتبارات اشتغالزایی

رتبه چهارم آذربایجان غربی در جذب اعتبارات اشتغالزایی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: این استان رتبه چهارم آذربایجان غربی در جذب اعتبارات اشتغالزایی را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جلسه مشترک کارگروه اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوکان روز دو شنبه ۲۶ اذر ماه در محل سالن اجلاس فرمانداری شهرستان بوکان برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در ابتدای جلسه جمال خسروی فرماندار شهرستان بوکان در سخنانی با اشاره به فعالیت های مختلف در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری اظهار داشت: تشکیل جلسات و کارگروه های اشتغال در استان و چه در سطح شهرستانها ستودنی و قابل ستایش است.

,

وی در ادامه به ارائه گزارش کلی از وضعیت شهرستان و چالش های موجود در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری پرداخت و گفت: فرمانداری بوکان خانه دوم سرمایه گذاران در شهرستان است و با تمام توان مجموعه فرمانداری و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان در خدمت کارآفرینان و سرمایه گذاران بوده و خواهد بود.

,

فرماندار بوکان مهمترین دغدغه سرمایه گذاران و کارآفرینان را عدم وحدت رویه دستگاههای اجرائی و بانک ها دانست و گفت: تا زمانی که یک پروسه مشخص و تعریف شده از نظر زمانی و امورات ادارای برای سرمایه گذاری ابلاغ نشود، مشکلات موجود تداوم خواهد داشت و لازم است نظارت بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

,

وی گفت: بیشتر مشکلات سرمایه گذاران مربوط به دستگاههای اجرائی استانی بوده و امیدواریم تشکیل این جلسه با مدیران استانی راهگشا باشد.

,

در ادامه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی طی سخنانی ضمن تشکر از مجموعه شهرستان اظهار داشت: آذربایجان غربی رتبه چهارم کشوری در جذب اعتبارات اشتغال زایی را به خود اختصاص داده است.

,

وی ادامه داد: در این میان شهرستان بوکان با ۱۵۲ طرح ارسالی به بانک های عامل و ۱۵۲ درصد جذب ، عملکردی مناسب داشته و ضمن تقدیر اذعان داشت:این آمار نشان دهنده همت بالای مجموعه شهرستان و همچنین مردمان پرتلاش این خطه است.

,

حسینی در ادامه جلسه کارگروه با تأکید بر این امر که هیچ تولید کننده و سرمایه گذاری نباید بخاطر استعلامات منتظر بماند خطاب به تمامی دستگاه های اجرایی و بانک های استان و شهرستان اعلام نمود حداکثر توان خود جهت تسریع جذب سرمایه گذار و جواب گویی به استعلامات را در دستور کار خود قرار دهند چرا که هر روز وقفه در این امور برابر با زیان مالی برای شهرستان و استان می باشد .

,

وی در ادامه به تفکیک به بررسی مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان شهرستان پرداخت و با تعیین فرجه زمانی برای اعضا تصمیمات خوبی در خصوص حل مشکل سرمایه گذاران و تولیدکنندگان ، از جمله پرداخت تسهیلات ، صدور مجوز ، نحوه توزیع تخصیص آب واحدهای صنعتی ، تسریع در امر جواب گویی به استعلامات و ….گرفته شد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه