اخبار داغ

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با شورای شهر اردبیل مطرح شد؛

ضرورت ایجاد نگهبان محله در اردبیل/ ۸۰ درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌شود

ضرورت ایجاد نگهبان محله در اردبیل/ ۸۰ درصد سرقت‌های خرد توسط معتادان انجام می‌شود
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: بررسی‌ها حاکی از آن است که 80 درصد سرقت های خرد توسط معتادان انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، سردار حسین عبدی صبح امروز در نشست صمیمی و تعاملی با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه شورای اسلامی شهر یک پارلمان محلی، برخاسته از اراده و انتخاب مردمی و دارای منزلت و اعتبار اجتماعی است؛ اظهار داشت: تصمیمات اتخاذ شده در شورای اسلامی تأثیر عمیقی در پیشرفت و آبادانی جامعه داشته و توسعه در ابعاد مختلف را رقم خواهد زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی اردبیل را یکی از استانهای امن کشور که مشکلات اجتماعی در آن از میانگین کشوری کمتر است معرفی کرد و افزود: در استان اردبیل سرقت خشن کنترل شده و آمار وقوع آن منفی است و عمده سرقت های به وقوع پیوسته سرقت ها خرد با 80 درصد از کل سرقت ها است.

,

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه بررسی ها حاکی از آن است که 80 درصد سرقت های خرد توسط معتادان انجام شده است؛ اظهار داشت: سارقان معتاد بارها توسط پلیس دستگیر  ولی مجدد آزاد شده اند؛لذا ما بر این موضوع مهم که سارقان معتاد، تهدیدی برای کشور و نشاط جامعه و احساس آرامش فردی و اجتماعی هستند تاکید داشته و داریم.

,

سردار عبدی خدمات رسانی شایسته به مردم و ساخت جامعه ای امن، بانشاط و زیبا را هدف مهم ناجا و شورای اسلامی شهر عنوان کرد و گفت: تعامل، همنوایی، همسویی و همگامی اقدامات و فعالیت های شورای اسلامی و ناجا انضباط و آرامش جامعه شهری را تضمین و بستر ساز خدمات رسانی شایسته به اقشار اجتماعی دارد.

,

در این دیدار حبیب فتحی نایب رئیس شورای اسلامی اردبیل با قدردانی از تلاش های جهادی و متعهدانه پلیس در آرامش بخشی اجتماعی، بر ریشه یابی علل اجتماعی و فردی ارتکاب جرم و وقوع آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی باید احساس مسئولیت جمعی و تعامل هدفمند فراسازمانی با رویکرد آموزشی و آگاه سازی داشت.

,

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل یکی از راهکارهای مهم و اثربخش در حوزه پیشگیری از سرقت را استفاده از نگهبان محله عنوان کرد و اظهار داشت: این موضوع باید بنحو شایسته و با استفاده از ظرفیت رسانه به ویژه صدا و سیما فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود.

,

وی ضرورت احداث مراکز بازپروری معتادان و توسعه کمپ های ترک اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت:باید در این رابطه از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه