اخبار داغ

با توجه به ورود سامانه بارشی؛

هموطنان از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی زنجان پرهیز کنند/ احتمال وقوع کولاک در محورهای کوهستانی زنجان

هموطنان از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی زنجان پرهیز کنند/ احتمال وقوع کولاک در محورهای کوهستانی زنجان
مسئول مرکز مدیریت راه ‌های استان زنجان گفت:با توجه به ورود سامانه بارشی از امروز به استان، هموطنان از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی و روستایی استان زنجان پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به گزارش وضعیت راه ها و پیش بینی هفتگی شرایط جوی استان زنجان،اظهار داشت: در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان با رعایت نکات ایمنی و به صورت عادی و روان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه وضعیت هوای استان امروز و فردا غالباً ابری است، افزود: با توجه به گزارش هواشناسی بارش قابل توجه باران و برف (در ارتفاعات) همراه با وزش باد شدید و احتمال وقوع کولاک را شاهد خواهیم بود.

,

این مسئول بیان داشت: در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه نیز هوا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق خواهد بود.

,

مسئول مرکز مدیریت راه ‌های استان زنجان بیان داشت: با ورود سامانه بارشی از شمال‌غرب کشور شاهد بارش‌های شدید در سطح استان خواهیم بود که این بارش‌ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

,

امینی بیان داشت: با توجه به شدت بارش‌ها از ترددهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی و روستایی پرهیز شده و در صورت ضرورت به تردد، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی، سوخت کافی و آذوقه خشک الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه