اخبار داغ

نماینده مرند و جلفا در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی؛

فیلم را برش داده‌اند، با الفاظ رکیک به من اهانت کردند/ تنها گناهم این بود که به درخواست اشتغال یک سابقه‌دار نه گفتم

فیلم را برش داده‌اند، با الفاظ رکیک به من اهانت کردند/ تنها گناهم این بود که به درخواست اشتغال یک سابقه‌دار نه گفتم
نماینده مرند و جلفا گفت: مردی که در فیلم کوتاه منتشر شده در فضای مجازی با بنده درگیری لفطی می‌کند خواهان اشتغال یک مجرم سابقه‌دار بود که درپی بی‌توجهی بنده شروع به هتاکی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمد حسن‌نژاد طی گفت‌وگویی با خبرنگار گروه سیاسی آناج در واکنش به فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اهانت او به یکی از شهروندان شهرستان جلفا، ابراز داشت: متاسفانه یک فیلم کوتاه از بنده که متعلق به چند ماه پیش است به صورت سر و ته بریده منتشر کرده‌اند که صد البته از ترس برنامه شفاف‌سازی این هفته در دانشگاه پیام نور جلفا و تحت تاثیر قرار دادن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: آن کلمات خطاب به فردی است که بنا به گفته فرماندار محترم، ائمه جمعه محترم و ... عادت به برهم زدن مراسمات را دارد.

,

نماینده مرند و جلفا خاطرنشان ساخت: یک کارمند منطقه آزاد ارس بنا به اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های امنیتی و حراست منطقه آزاد، خواسته یا ناخواسته در گروه‌های متعلق به فرقه ضد انقلاب شیرازی فعالیت می‌نموده است که توسط پلیس فتای اصفهان بازداشت و پرونده حراستی تشکیل و به حکم قانون به‌خاطر تخلفات دیگری به همراه تخلف فوق اخراج می‌‌گردد.

,

وی متذکر شد: حال همان آقا در هر مراسمی یقه بنده را می‌گیرد که باید آن شخص را مجدداً در منطقه ازاد استخدام نمایم درحالی که نمی‌توانم خلاف حکم قانون اقدامی انجام دهم.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: به فرض محال اگر چنین اختیاری داشته باشم آن را برای یک خانواده شهید، نخبه بومی و وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنم نه یک متهم ضد انقلاب برانداز.

,

وی یادآور شد: در آن روز که تعداد زیادی مهمان از تهران در نماز جمعه حضور داشتند، آن فرد فرصت را مغتنم شمرده و چنان کلمات زشت و رکیکی را در مسجد به زبان آورد که حتی یک مست بی‌دین لاابالی هم ان کلمات را در فسادخانه به زبان نمی‌آورد؛ حال شما قضاوت کنید منتشر کنندگان این فیلم بریده دنبال اخلاق و حرمت موکلین هستند یا اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.

,

گفتنی است؛ پایگاه خبری آناج با بررسی موضوع به فیلم کامل این ماجرا دست یافت اما به علت فحاشی‌های رکیک و الفاظ نامناسب آن خطاب به نماینده مردم مرند و جلفا، از انتشار آن معذور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه