اخبار داغ

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز:

البرز رتبه دوم جشنواره کشوری "ققنوس" را از آن خود کرد/ رونمایی از موسیقی "40 سالگی انقلاب اسلامی" در چهارمین جشنواره ققنوس استانی

البرز رتبه دوم جشنواره کشوری "ققنوس" را از آن خود کرد/ رونمایی از موسیقی "40 سالگی انقلاب اسلامی" در چهارمین جشنواره ققنوس استانی
مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی استان البرز با اشاره به پایان سومین جشنواره کشوری ققنوس در مازندران گفت: استان البرز رتبه دوم جشنواره را از آن خود کرد و دبیر کشوری جشنواره نیز استان البرز بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، محمود یوسفی با اشاره به اینکه امسال چهارمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت:جشنواره ققنوس از سال 94 در استان در حال برگزاری است و مهر ماه سال جاری فراخوان چهامین دوره جشنواره در کلیه دانشگاه های استان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی ادامه داد: جشنواره در 15 بخش برگزار می شود که شامل ادبیات، هنرهای تجسمی،عکس، پوستر، کاریکاتور، مستند، داستان کوتاه، نمایش، فیلم‌سازی، مداحی، پژوهش هنری، بخش ویژه ، آزاد  و ...است.

,

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز با بیان اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود، افزود: برگزیدگان این جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

,

یوسفی به موضوعات و محورهای چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: محور اصلی چهارمین دوره جشنواره مشکلات و آسیب هایی اجتماعی جامعه از قبیل فقر، اعتیاد، بیکاری و مشکلات صنفی است تا بتوانیم با زبان گویای هنر مشکلات و دغدغه مردم را بیان کنیم.

,

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای داخلی، عدالت اجتماعی، چهل سالگی انقلاب اسلامی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی از  بقیه موضوعات و محورهای این جشنواره است.

,

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی گفت: استقبال از جشنواره استانی نسبت به سه دوره گذشته بسیار خوب بوده و رشد 30 درصدی در ارسال آثار داشتیم ولی تا پایان ارسال آثار نمی توانیم آمار دقیقی از آثار را رسانه ای کنیم.

,

یوسفی گفت: به دلیل استقبال زیاد دانشجویان مهلت ارسال آثار از 15 دی ماه به 30 دی ماه تمدید شد و تا 25 بهمن داوری آثار انجام خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه استان البرز رتبه دوم، سومین دوره جشنواره کشوری ققنوس را از آن خود کرد بیان کرد: روز گذشته بیست و پنجم آذر ماه اختتامیه سومین جشنواره کشوری ققنوس در مازندران برگزار شد و استان البرز رتبه دوم جشنواره را از آن خود کرد دبیر کشوری جشنواره نیز استان البرز بود.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: شناسایی هنرمندان متعهد، ارزشی و انقلابی، کشف، پرورش استعداد های جدید،حمایت از آثار هنرمندان دانشجو و معرفی هنرمندان برگزیده جشنواره به ارگان ها و ادارات جهت اشتغالزایی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

,

یوسفی به دستاوردهای جشنواره قبلی اشاره کرد و عنوان کرد: سه موسیقی تولید شد که از صدا و سیما پخش شد و چهار کتاب نیز حاصل هنرمندان نویسنده  جشنواره چاپ و در کتابخانه ها توزیع شد و در سال جاری هم از طریق هنرمندان موسیقی جشنواره های قبلی گروهی را تشکیل دادیم و موسیقی "چهل سالگی انقلاب اسلامی" در حال ساخت است و در اختتامیه جشنواره از این موسیقی رونمایی خواهد شد.

,

وی در پایان تاکید کرد: اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس در اسفند ماه در دانشگاه آزد کرج به عنوان جشن بزرگ 40 سالگی انقلاب با حضور هنرمندان مطرح استانی و کشوری برگزار می شود و از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه