اخبار داغ

رئیس دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند خبر داد؛

مجوز وزارت علوم برای پذیرش دانشجویان دختر در آموزشکده فنی نهاوند

مجوز وزارت علوم برای پذیرش دانشجویان دختر در آموزشکده فنی نهاوند
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی نهاوند از صدور مجوز وزارت علوم برای پذیرش دانشجویان دختر در این آموزشکده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ واحد قیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع گفت: با پیگیری و رایزنی‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس و تلاش مسئولان دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی پس از طرح موضوع ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران با رأی موافق شورای گسترش آموزش عالی کشور، مجوز ایجاد دانشکده فنی دختران در نهاوند صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, افع ,

وی افزود: با راه‌اندازی این دانشکده از این ‌پس دختران فارغ‌التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش شهرستان، همچنین سایر علاقه‌مندان به تحصیل در دانشکده‌های فنی از سایر شهرها می‌توانند در نهاوند ادامه تحصیل دهند.

,

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی نهاوند گفت: با توجه به مجوز صادرشده، پذیرش دانشجویان دختر در رشته‌های کاردانی کامپیوتر، نرم‌افزار و IT، شهرسازی، برق صنعتی، الکتروتکنیک و تأسیسات الکتریکی امکان‌پذیر است.

,

وی بیان کرد: همچنین رشته‌های کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی برق قدرت، مهندسی تکنولوژی کامپیوتر نرم‌افزار نیز امکان‌پذیر شده است البته رشته‌های فوق‌الذکر برای آموزشکده فنی پسران نهاوند نیز ایجاد شده است.

,

قیاسی اضافه کرد: بی‌شک افتتاح و ایجاد این واحد جدید دانشگاهی نقطه عطف دیگری در جهت توسعه دانشگاهی و همه‌ جانبه شهرستان خواهد بود.

,

وی گفت: در سال گذشته نیز شاهد توسعه رشته‌های فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی بودیم که اقدامی مؤثر در افزایش جذب دانشجو و ارتقا جایگاه آموزش عالی در شهرستان به‌ حساب می‌آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه