اخبار داغ

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

ایران در مقابل ساختار استکباری که آمریکا می خواهد بر دنیا حاکم کند ایستاده است

ایران در مقابل ساختار استکباری که آمریکا می خواهد بر دنیا حاکم کند ایستاده است
معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب، وضعیت کنونی ایران را فشار آمریکا بر عدم انجام مبادلات پولی سایر کشور ها با ایران به نشانه قدرت ایران دانست و گفت: ایران در مقابل ساختار استکباری که آمریکا می خواهد بر دنیا حاکم کند می ایستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حسین شیخ الاسلام پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به تحقق شعار استقلال و مردم سالاری دینی در جامعه پس از انقلاب و شکل گیری شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اظهار کرد: مهم ترین وظیفه قرآن معرفی خدا و جاری شدن احکام در زمین با کمک یک فقیه عادل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، حسین شیخ الاسلام پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به تحقق شعار استقلال و مردم سالاری دینی در جامعه پس از انقلاب و شکل گیری شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اظهار کرد: مهم ترین وظیفه قرآن معرفی خدا و جاری شدن احکام در زمین با کمک یک فقیه عادل است., ۸دی,

وی مدیربودن، شجاعت، تقوا و آگاه به زمان بودن را از دیگر نشانه های فقیه عادل خواند و بیان کرد: این ها اساس یک تمدن جدید در مقابل تمدن لیبرال غرب شد.

,

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب با اشاره به مقابله مردم ایران با تحریم، تحقیر و مشکلات افزود: اولین تحقیر دشمن قبول نکردن این نظام و انقلاب بود که برای منحل کردن آن هر کاری کردند.

,

 

,

** عکس العمل ایران در مقابل انتقال شاه ایران به آمریکا تسخیر لانه جاسوسی بود

, ** عکس العمل ایران در مقابل انتقال شاه ایران به آمریکا تسخیر لانه جاسوسی بود, ** عکس العمل ایران در مقابل انتقال شاه ایران به آمریکا تسخیر لانه جاسوسی بود,

 

,

شیخ الاسلام با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا از نهضت دانشجویی و شهادت دانشجویان آغاز شد، اذعان کرد: عکس العمل ایران در مقابل انتقال شاه ایران به آمریکا تسخیر لانه جاسوسی بود.

,

وی با اشاره به ۸سال دفاع مقدس در شرایطی که قدرت خرید سیم خاردار را هم نداشتیم ادامه داد: اسرائیل ارتش شکست ناپذیری بود و شاید سوریه تنها کسی بود که در جنگ با ما همراه شد.

,

 

,

** قبل از انقلاب تمام توانایی های مملکت ما قربانی هدف های آمریکا می شد

, ** قبل از انقلاب تمام توانایی های مملکت ما قربانی هدف های آمریکا می شد , ** قبل از انقلاب تمام توانایی های مملکت ما قربانی هدف های آمریکا می شد,

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه قبل از انقلاب تمام توانایی های مملکت قربانی هدف های آمریکا می شد ولی اکنون بیش از ۱۴ میلیارد دلار با عراق در حالت تحریم مبادلات داریم، اذعان کرد: این تفاوت به دلیل تدبیری است که رهبری انقلاب به میدان آورده است.

,

وی در رابطه با سوریه با بیان اینکه تمام استکبار تصمیم‌گرفت تا با جنایات مختلف سوریه را تغییر دهد اما نتوانست ادامه داد: این جنایات با رأس آمریکا و هواپیماهای سوخت رسان های آمریکایی انجام شد.

,

معاون امور بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه ده ها میلیارد دلار اسلحه آمریکایی برای شکستن اراده ملت یمن بکار گرفته شد اما شکست خورد اذعان کرد: پس از آن نیز داعش را تشکیل دادند که باز هم شکست خوردند.

,

 

,

** اسرائیل در حال دیوار کشیدن به دور خود است

, ** اسرائیل در حال دیوار کشیدن به دور خود است , ** اسرائیل در حال دیوار کشیدن به دور خود است,

 

,

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل با عقب نشینی از جنگ سوریه و یمن و سایر مقابله های شکست خورده اش در حال کوچک شدن است بیان کرد: اسرائیل در حال دیوار کشیدن به دور خود است و اعتراف می کند که ۱۰۰هزار و بیشتر موشک از سوریه و یمن او را هدف قرار گرفتند.

,

شیخ الاسلام وضعیت کنونی ایران را فشار آمریکا بر عدم انجام مبادلات پولی سایر کشور ها با ایران به نشانه قدرت ایران دانست و افزود: شخصی ۲۷سال قبل پیش بینی کرده بود که رئیس جمهوری خواهد آمد به نام ترامپ که دو تمدن را به جان هم می اندازد، لیکن ما در مقابل ساختار استکباری که آمریکا می خواهد بر دنیا حاکم کند می ایستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه