اخبار داغ

معاون امور پارلمانی رییس جمهور:

اعتماد و وحدت، دو مؤلفه مهم‌ امنیت ملی هستند

اعتماد و وحدت، دو مؤلفه مهم‌ امنیت ملی هستند
معاون امور پارلمانی رییس جمهور گفت: اعتماد و وحدت از مؤلفه‌های امنیت ملی هستند که درموقعیت فعلی کشور وحدت باید بیش از گرایش‌های سیاسی در نظر گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از نافع، حسین‌علی امیری ظهر امروز در جریان سفر خود به شهرستان تویسرکان برای شرکت در مراسم سالگرد شهید مفتح ابتدا در گلزار شهدای تویسرکان حاضر شده و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس با حضور در مراسم بزرگداشت شهسد شهید مفتح در سالن فردوسی تویسرکان، مردم این شهرستان را مردمی اهل فرهنگ، علم، هنر، دیندار با قدمتی بیش از ۳ هزار سال تمدن معرفی و اظهار کرد: نام مردم تویسرکان با گذشت و فداکاری عجین شده و همواره در صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با بیان اینکه رییس جمهور گفته که سلام مرا به مردم تویسرکان و خانواده شهید مفتح برسایند، گفت: شهید مفتح را می توان از الگوهای بارز انسان‌های الهی دانست که به عنوان حجت برای همگان هستند.

,

معاون امور پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه شهید مفتح در خانواده‌ای دیندار و مذهبی متولد شدند و در محضر بزرگانی از جمله علامه کوه کمری، طباطبایی و امام خمینی(ره) درس خوانده بودند، افزود: به همت شهید مفتح دو پایگاه اثرگذار در کشور یعنی حوزه و دانشگاه با وحدت خود در مسیر پیشرفت قرار گرفتند و شهیدان مطهری و بهشتی هم از حامیان این تفکر و اصل مهم بودند.

,

وی با اشاره به اینکه شهادت دکتر مفتح، کشور را از برکاتی محروم کرد، ادامه داد: راه این شهید بزرگ ادامه دارد و امروز ترویج فرهنگ صحیح انقلاب با گام‌های علمی و عملی در راستای وحدت‌بخشی بین وحدت حوزه و دانشگاه و نیز وحدت شیعه و سنی در جهان اسلام ادامه دارد.

,

امیری در ادامه به جنگ اقتصادی و تحریم‌های دشمن در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: در این جنگ اقتصادی دشمن با القا ایران‌هراسی به دنبال صدور قطعنامه‌ها علیه کشور ما بوده و هست، با این حال با عنایت خداوند و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و تدبیر رییس جمهور  کشور از قطعنامه فصل هفت منشور خارج شدیم.

,

وی افزود: امروز به جهانیان ثابت شده که امریکا نه تنها قابل اعتماد نیست بلکه با کشورهای همسو با خود نیز عهدشکن و بدقول است.

,

معاون امور پارلمانی رییس جمهور با تأکید بر اینکه امروز دولت با کمرنگ کردن آثار تحریم‌ها نیاز به کمک و همراهی مردم دارد، خاطرنشان کرد: اعتماد و وحدت از مؤلفه‌های امنیت ملی بوده و وحدت باید بیش از گرایش‌های سیاسی در نظر گرفته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه