اخبار داغ

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

مددجویان زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند

مددجویان زیارت اولی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهل کاروان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) نرفته اند، در قالب چهل کاروان عازم این سفر معنوی می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، انقلابی که به بیان بنیانگذار جمهوری اسلامی، صاحبان آن مردم مستضعف و پابرهنه هستند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی ادامه داد: همزمان با این مناسبت چهل کاروان از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین که تاکنون به زیارت امام هشتم (ع) نرفته اند، عازم این سفر معنوی می شوند. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مددجویان تحت حمایت در قالب طرح شوق زیارت به سفر حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مشرف می‌شوند و این کاروان علاوه بر سهیمه پیش بینی شده استان است. 

وی اضافه کرد: اعزام این کاروان از ابتدای دی ماه آغاز و تا دهه فجر ادامه خواهد داشت که مددجویان در این سفر زیارتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد امام (ره)، برنامه‌های آموزشی و برنامه‌های مشترک با آستان قدس رضوی نیز بهره‌مند می‌شوند. 

مومنی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی در کمیته امداد گفت: اساس کار کمیته امداد امام (ره) فرهنگی است از این رو تلاش می‌کنیم تا فقر اقتصادی منجر به فقر فرهنگی نشود بنابراین ضمن حمایت‌های مادی، ارتقای فرهنگی مددجویان نیز مورد توجه است. 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اقدامات انجام شده در هشت ماهه سال جاری اظهار کرد: در هشت ماهه سال جاری در مجموع سه هزار و 372 نفر از مددجویان به اردوهای مختلف اعزام شده اند که هزار و 552 نفر به اردوی آموزشی و تربیتی و هزار و 820 نفر به اردوی زیارتی اعزام شده اند. 

وی یادآورشد: نیکوکاران می توانند برای مشارکت در طرح‌های مختلف کمیته امداد امام (ره) از جمله طرح شوق زیارت، با شماره گیری کد # 028*8877* در این کار خیر مشارکت کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه