اخبار داغ

مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی خبر داد؛

برگزاری رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت/ مردم مراقب کلاهبرداری‌ها باشند

برگزاری رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت/ مردم مراقب کلاهبرداری‌ها باشند
مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی گفت: رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه ‌سلامت برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  خاورستان، علی اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه ‌سلامت خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، علی اربابی مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه ‌سلامت خبر داد.,

 

,

وی افزود: هدف از این رویداد هم اندیشی نام بستر نوآوری باز است که در سازمان بیمه سلامت ایران فراهم شده است.

,

 

,

مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این رویداد ابتدا مشکلات موجود در عرصه خدمات بیمه سلامت از واحد‌های تخصصی احصا و با همفکری خبرگان، تبدیل به مسئله یا مسئله‌هایی شفاف قابل اندازه‌گیری و  ارزیابی شد.

,

 

,

اربابی عنوان کرد: سپس برای رسیدن به جواب کاربردی فرایند‌های یک مسابقه طراحی شد تا مسیر حرکت مسابقه دهندگان به سمت جواب به صورت مطلوبی فراهم شود.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین جوایز مناسبی در نظر گرفته شد. به این صورت هم سازمان بیمه سلامت به بهترین راه حل برای مسائل خود می‌رسد و هم مسابقه دهندگان با داوری معیارند می‌تواند از جوایز این رویداد استفاده کنند.

,

 

,

مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: محورهای این رویداد هم‌اندیشی در زمینه‌های پوشش بیمه‌ای، قوانین و مقررات فرآیندها، نظارت بر خدمات بیمه سلامت، آموزش پیشگیری و ارتقای سلامت، مدیریت منابع انسانی و سرمایه انسانی و کربرد فن‌آوری اطلاعات در نظام بیمه سلامت است.

,

 

,

اربابی با اشاره به مخاطبان این رو یداد هم اندیشی، گفت: مخاطبان این رویداد اساتید و دانشجویان، پزشکان و متخصصان، کارکنان سازمان بیمه سلامت، کارکنان مراکز تشخیصی درمانی، کارکنان دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران هستند.

,

 

,

وی زمان ثبت ایده ها را از 15 آذر ماه تا  15 دی ماه اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام به وب سایت SHAREIDEA.IHIO.GOV.IR مراجعه کنند.

,

 

,

راه اندازی سامانه 1666

, راه اندازی سامانه 1666, راه اندازی سامانه 1666,
مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی همچنین به ارتباط مستقیم با مدیران و کارشناسان سازمان بیمه سلامت از طریق سامانه 1666 اشاره کرد و گفت: سازمان بیمه سلامت ایران در راستای تسهیل ارتباط با بیمه شدگان شرکای کاری و مردم سامانه را تحت عنوان 1666 راه اندازی کرد .
,
 
,
 
,
اربابی اظهار کرد: مردم در تماس با سامانه 1666 درخواست های مرتبط با وظایف سازمان بیمه سلامت را به اپراتورها ارائه می‌دهند و این درخواست ها به تناسب موضوع بررسی می‌شود و اگر فردی نیاز به دریافت مشاوره داشته باشد در همان لحظه مشاوره لازم از طریق کارشناس به متقاضی ارائه می‌شود.
,
 
,
 
,
وی اظهار کرد: در این سامانه یک کد رهیگیری به فرد تماس گیرنده برای پیگیری درخواست یا شکایت ارائه می‌شود.
,
 
,
 
,
مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی گفت: اگر هم استانی‌های عزیز بخواهند از نشانی دفاتر پیشخوان یا داروخانه‌های طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت خراسان جنوبی یا بیمارستان ها در شهرهای مختلف استان اطلاع پیدا کنند می توانند با سامانه 1666 تماس بگیرند.
,
 
,
 
,
اربابی بیان کرد: مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی به همراه سایر مدیران ستادی اداره کل هر دو هفته یکبار در روزهای دوشنبه از ساعت 10 تا 11 هزمان با کلیه مدیران ادارات کل بیمه سلامت در سطح کشور به صورت مستقیم از طریق این سامانه پای صحبت های مردم نشسته و با بیمه شدگان گفت‌وگو می‌کنند.
,
 
,
 
,
برگزاری کنفرانس ملی بیمه سلامت پوشش همگانی
, برگزاری کنفرانس ملی بیمه سلامت پوشش همگانی, برگزاری کنفرانس ملی بیمه سلامت پوشش همگانی,
وی از برگزاری کنفرانس ملی بیمه سلامت پوشش همگانی با مدیریت منابع مالی در تاریخ 30 بهمن و یک اسفند ماه ۹97 ، خبر داد و گفت: این کنفرانس با همکاری مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت با همکاری سازمان بیمه سلامت ایران برگزار می‌شود.
,
 
,
 
,
مدیر کل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی گفت: محورهای این همایش در زمینه بیمه سلامت خرید راهبردی خدمات سلامت، بیمه سلامت و پوشش همگانی اجباری، بیمه سلامت و حفاظت مالی از افشار آسیب پذیر، بیمه سلامت تامین و پایداری منابع مالی، بیمه سلامت نظام ارجاع و پزشک خانواده، بیمه سلامت و ارزیابی فناوری‌های سلامت، بیمه سلامت و سازمان الکترونیک و بیمه سلامت و حقوق شهروندی است.
,
 
,
 
,
اربابی اظهار کرد: آدرس اینترنتی  برای ارسال مقاله به این کنفرانس به آدرس hamayesh-nchir-ihio-gov.ir اعلام شده است.
,
 
,
 
,
شناسایی سه موسسه درمانی بدون مجوز
, شناسایی سه موسسه درمانی بدون مجوز, شناسایی سه موسسه درمانی بدون مجوز,
وی به فعالیت برخی موسسات که خدمات بیمه ارائه می‌دهند اشاره کرد و گفت: برخی از این موسسات با عناوینی شبیه به بیمه سلامت قصد ارائه خدمات دادن به مردم را دارند که به هیچ عنوان بیمه سلامت این وسسات را تأیید نمی‌کند و تا کنون سه موسسه در این خصوص در خراسان جنوبی شناسایی شده و که به دستگاه قضایی برای رسیدگی به فعالیت آنها معرفی شده اسن.
,
 
,
 
,
دفترچه بیمه را در اختیار هیچ کس قرار ندهید
, دفترچه بیمه را در اختیار هیچ کس قرار ندهید, دفترچه بیمه را در اختیار هیچ کس قرار ندهید,
مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین برخی از افراد به بهانه کمک به بیماران سرطانی  وصعب العلاج به بهانه کمک به آنها ابتدا مبلغی را به این افراد داده و پس از آن قصد دریافت دفترچه های آنها را دارند که از طریق دفترچه و سه داروی این افراد قصد کلاهبرادی از این بیماران را دارند که لازم است مردم و بیماران به هیچ کسی اعتماد نکرده و دفترچه خود را در اختیار هیج کس قرار ندهند.
,
 
,
 
,
اربابی عنوان کرد: اگر مردم مشکل و سوالی برای آنها پیش آمد یا پیامکی مبنی بر حمایت از موسسات درمانی دریافت کردند حتما از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری کنند.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برخی افراد دو دفترچه درمانی دارند، افزود: این افراد باید برای حذف یکی از دفترچه های بیمه‌ ای خود به دفتر خدمات پیشخوان دولت که در استان  26 مورد هستند مراجعه کرده و نسبت به حذف یکی از دفترچه های خود اقدام کنند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه