اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان:

کشف محموله دام قاچاق در زنجان/ پلیس با قاچاق دام زنده برخورد می‌کند

کشف محموله دام قاچاق در زنجان/ پلیس با قاچاق دام زنده برخورد می‌کند
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 70 راس گوسفند قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی  شهرستان سلطانیه استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در اتوبان زنجان- قزوین  به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و با تمهیدات لازم آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با توقف کامیون ، در بازرسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو حامل 70 رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی هستند که بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی این احشام یک میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

,

کردلو با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این راستا خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و خودرو توقیف شده به همراه احشام مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند.

,

دستگیری سارق داخل خودرو با 5 فقره سرقت در زنجان

, دستگیری سارق داخل خودرو با 5 فقره سرقت در زنجان,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو با 5 فقره سرقت خبر‌داد و افزود: در پی وقوع سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو ، تیم ویژه ای از کارکنان پلیس آگاهی استان زنجان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

,

وی بیان کرد: ماموران  پس از بررسی مکان سرقت‌های صورت گرفته، روز گذشته حین گشت زنی هدفمند، یک متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

,

کردلو خاطر نشان کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد.

,

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای سابقه سرقت بود افزود: این سارق پس از تشکیل پرونده‌، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه