اخبار داغ

دیدار یک هیات ارمنی با بشار اسد

دیدار یک هیات ارمنی با بشار اسد
رئیس‌جمهور سوریه امروز در دمشق میزبان یک هیات متشکل از سوری‌های مقیم ارمنستان و تعدادی تاجر ارمنی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  هیأتی متشکل از سوری‌های مقیم کشور ارمنستان و تعدادی از تاجران و بازرگانان ارمنی امروز یکشنبه با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه در دمشق دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در این دیدار، درباره عملیات بازسازی سوریه و تمایل تجار جمهوری ارمنستان به مشارکت در این عملیات با همکاری سوری‌های مقیم این کشور بحث و گفت‌وگو صورت گرفت.

,

بشار اسد گفت: مواضع اولیه ارمنی‌ها و حمایتشان از دولت سوریه در مبارزه با تروریسم، ارمنستان را در زمره کشورهایی قرار داده که ملت سوریه از تلاش آنها برای بازسازی کشورشان استقبال می‌کنند.

,

اسد دیروز نیز میزبان «عمر البشیر» رئیس‌جمهور سودان بود. دو طرف سودانی و سوری درباره تقویت روابط دو جانبه و تحولات سوریه و منطقه بحث و تبادل نظر کردند.

,

 رئیس جمهور سوریه دیروز همچنین از حین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور سیاسی و هیات همراه او استقبال کرده بود.

,

اسد در دیدار با جابری انصاری بر اهمیت تلاش‌های کشورهای متحد ودوست  سوریه به ویژه ایران و روسیه برای متوقف کردن دخالت‌های خارجی برخی کشورهای  غربی در روند سیاسی  و ایجاد یک فرایند سیاسی توسط خود سوری‌ها بدون  هیچ دخالتی خارجی تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه