اخبار داغ

درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید

درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید
اگر درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید حتما انتخاب معقول تری خواهید داشت. درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید تا اعمال چاپ و رایت سی دی را به شرکتی مطمئن بسپارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اگر درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید حتما انتخاب معقول تری خواهید داشت. درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید تا اعمال چاپ و رایت سی دی را به شرکتی مطمئن بسپارید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

چاپ سی دی به دست شرکت جواهری پرینت

, چاپ سی دی به دست شرکت جواهری پرینت,

 

,

چاپ سی دی با پیشرفت تکنولوژی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. ما در این مقاله برای این که درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید تمامی اطلاعات لازم را جهت آشنایی به نحوه انجام کار توضیح داده ایم و کلیه خدمات و مزایای شرکت جواهری پرینت را توصیف کرده ایم و همچنین نحوه سفارش و اقدام به خرید نیز در این مقاله توضیح داده شده است.

, چاپ سی دی,

 

,

درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید

, درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید,

 

,

اگر درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید حتما راه و رسم انتخاب شرکت را نیز فرا خواهید گرفت. چاپ سی دی به صورت انبوه عملی است که حتما باید به دست شرکتی کار بلد سپرده شود. شرکت جواهری پرینت در همین راستا کلیه خدمات چاپ و رایت سی دی و همچنین چاپ دی وی دی را با نازلترین قیمت ها برای مشتریان انجام خواهد داد. از جمله مواردی که در طرح چاپ باید رعایت شود قسمت مرکزی طرح به قطر 2.2 سانتی متر باید خالی باشد که قسمت خالی وسط سی دی را تشکیل می دهد که می توانید طرح خود را از طریق تلگرام به مسئولین شرکت بفرستید. شرکت جواهری پرینت که سابقه 12 ساله ای را با خود یدک می کشد قابل اعتمادترین مرکز خواهد بود. کلیه اعمال چاپ سی دی شرکت جواهری پرینت در کمتر از یک روز انجام خواهد شد. که دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد می باشد.

, چاپ و رایت سی دی, چاپ دی وی دی, . ,

, , ,

درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید

, درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید,

 

,

شرکت جواهری پرینت کلیه خدمات چاپ و رایت انواع لوح فشرده سی دی و دی وی دی را به بهترین صورت ارائه می دهد. شرکت جواهری پرینت با بکارگیری افراد مجرب و کاربلد و همچنین دستگاه های به روز که توانایی چاپ 8 رنگ را دارند محبوبیت خوبی پیدا کرده است.شرکت جواهری پرینت همچنین اقدام به فروش سی دی و DVDخام به قیمت عمده کرده است که قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار خواهد داشت.

, DVD,

 

,

قفل گذاری نرم افزاری و سخت افزاری بر روی سی دی و دی وی دی از دیگر خدمات جواهری پرینت محسوب می شود. همچنین امکان کپی به شکل اورجینال که سی دی یا دی وی دی پشت نقره ای خواهد بود نیز در این مرکز امکان پذیر است. همچنین می توانید با مراجعه به سایت این شرکت درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید و با نحوه انجام آن نیز آشنا شوید. جهت سفارش با مراجعه به سایت جواهری پرینت و یا تماس با شماره های 02133949723- 09122454592 با ما در ارتباط باشید. در صورتی که درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید حتما اصل بودن و مرغوبیت سی دی های جواهری پرینت را خواهید فهمید.

, . ,

, , ,

مزایای چاپ سی دی به دست جواهری پرینت

, مزایای چاپ سی دی به دست جواهری پرینت,

 

,

جواهری پرینت علاوه بر چاپ روی سی دی و دی وی دی قاب های ویژه در انواع مدل ها مانند قاب تکی، دوتایی، چهارتایی و سلفون سی دی نیز عرضه می کند. کلیه خدمات مربوط به سی دی و دی وی دی در این مرکز انجام خواهد شد. همچنین مشتریان از این مورد اطمینان خاطر داشته باشند که کلیه اطلاعات آنها محفوظ است و هیچ گونه سوء استفاده ای نخواهد شد. از دیگر مزایای این شرکت سرعت بخشیدن به کارها است چرا که در کمترین زمان ممکن تمامی اعمال مربوط به چاپ و رایت انجام خواهد شد.

, . ,

 

,

همچنین امکان سفارش برای شهرستان ها نیز وجود دارد. ارائه گارانتی یکی از ویژگی های مهم این شرکت می باشد. از موارد دیگری هم که باید به آن اشاره کنیم پایین بودن هزینه آن است چرا که شرکت جواهری پرینت جهت جلب رضایت مشتری کلیه خدمات را با تخفیف ارائه خواهد داد. مقاله، درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید جهت ارتقاء دانش شما در مورد چاپ سی دی تهیه شده است امیدوارم درباره چاپ سی دی بیشتر بدانید و انتخاب درست را انجام دهید. همچنین شرکت جواهری پرینت آماده عقد قرارداد با کلیه ارگان های دولتی می باشد. قبل از انجام اقدامات چاپ یک نمونه به صورت رایگان چاپ و نمایش داده خواهد شد.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه