اخبار داغ

لاوروف: دلار با تحریم‌های آمریکا نابود خواهد شد

لاوروف: دلار با تحریم‌های آمریکا نابود خواهد شد
وزیر امور خارجه روسیه گفت: شاید شرکت‌های آمریکایی از تحریم‌های دلاری آمریکا در کوتاه مدت سود ببرند اما آینده این ارز در بلندمدت در سایه این تحریم‌ها تاریک خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تاس، سرگئی لاوروف طی مصاحبه‌ای با یک شبکه رادیویی روسی گفت: آمریکا با اعمال تحریم‌های دلاری نه تنها علیه روسیه بلکه علیه متحدین خود در حال تاریک کردن آینده دلار در بلندمدت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این مقام روس ادامه داد: شرکت‌های آمریکایی از تحریم‌های دلاری آمریکا در کوتاه مدت منتفع خواهند شد اما دلار را در بلندمدت تضعیف خواهد کرد.

,

او ادامه داد: این تحریم‌ها همچنین منافع بلندمدت آمریکا را تهدید می‌کنند چرا که امروز همه کشورها به فکر خلاص شدن از شر وابستگی به دلار آمریکا افتاده‌اند.

,

این دیپلمات روس همچنین درباره تحریم‌های آمریکا علیه کشورهای اروپایی به دلیل همکاری با ایران گفت: هیچ قانونی در فرانسه یا آلمان درباره ممنوعیت تعامل با ایران وجود ندارد و وقتی شرکت‌های اروپایی به صورت کاملا قانونی در ایران تجارت می‌کنند مجبور هستند برای اینکه در آمریکا نیز فعالیت کنند میلیاردها دلار جریمه بپردازند و این اقدام، اقدامی کاملا خصمانه است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه