اخبار داغ

فرماندار رفسنجان مطرح کرد؛

اخذ مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا از گمرک رفسنجان

اخذ مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا از گمرک رفسنجان
فرماندار رفسنجان گفت : گمرک رفسنجان طی یکسال گذشته مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را اخذ کرده است و شهرستان رفسنجان تنها شهرستان در استان کرمان دارای مرز هوایی می باشد که به امر صادرات و واردات کمک شایانی خواهد شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ علیار اسکندری نسب عصر گذشته در جلسه شورای استاندارد رفسنجان اظهار داشت :در بحث نیرو و ساختمان استاندارد باید زمینی از طرف  شهرداری  وشورای شهر برای این منظور در نظر گرفته شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی بیان داشت : گمرک رفسنجان طی یکسال گذشته مجوز ترخیص و صادرات کالا به اقصی نقاط دنیا را اخذ کرده است و شهرستان رفسنجان تنها شهرستان در استان کرمان دارای مرز هوایی می باشد که به امر صادرات و واردات کمک شایانی خواهد شد .

,

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :شهرستان رفسنجان ۹ استان کشور را سوخت رسانی می کند مخصوصا شهرهایی مانند قم و مشهد را از نظر سوخت خدمت رسانی می کنیم و در این زمنیه اقدامات لازم انجام می شود و یک لحظه توقف نداشتیم .

,

سربازپور رئیس اداره استاندارد شهرستان در ادامه جلسه بیان داشت :مصوبه اول این است برای حفظ امنیت شهروندان کلیه وسایل مستقر در پارکها و شهربازیهای ،پیش دبستانیها و خانه های بازی بایستی قبل از بهره برداری ، استانداردهای لازم را از شرکت مربوطه اخذ نموده و پیگیرهای لازم جهت تمدید اعتبار مجوز و بازدید و تمدید دوره ای از طرف دستگاه مجوز دریافت نماید .

,

وی افزود :بر موجب این مصوبات این دستگاه ها آموزش و پرورش ،شهرداری و بهزیستی و اداره اصناف و  اداره استاندارد رفسنجان هستند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه