اخبار داغ

رئیس اداره راه سیرجان:

وضعیت بیمه رانندگان سیرجانی به طور کامل حل شده است/توقف کامیون ها در مسیر کمربندی علت اصلی حوادث اخیر سیرجان بوده است

وضعیت بیمه رانندگان سیرجانی به طور کامل حل شده است/توقف کامیون ها در مسیر کمربندی علت اصلی حوادث اخیر سیرجان بوده است
رئیس اداره راه سیرجان گفت:توقف کامیون ها در مسیر کمربندی علت اصلی حوادث بوده اما با راه اندازی باند دوم آزاد راه بندرعباس_سیرجان هیچ کامیونی از داخل شهر عبور نخواهد کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رضائی پور رئیس اداره راه سیرجان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ضمن تبریک روز حمل و نقل اظهار داشت: وضعیت بیمه رانندگان سیرجانی به طور کامل حل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

رضایی پور با اشاره به بحث توزیع لاستیک دولتی تصریح کرد: این لاستیک ها با ارز دولتی توسط اداره صنعت،معدن و تجارت تهیه و بخشی هم از تولید داخلی در اختیار تعاونی رانندگان توزیع می شود که باید رانندگان در سایت ثبت نام کنند تا شامل آن‌ها شود.

,

رئیس اداره راه سیرجان از بارگیری بیش از ۲ هزار کامیون در طی ۲۴ ساعت از منطقه گل گهر خبر داد و افزود: از اول دی ماه نرخ کرایه حمل سنگ آهن بر اساس تن کیلومتر و با قیمت جدید اعلام می شود.

,

رضایی پور از آغاز بکار احداث جاده اختصاصی گل گهر به بندر عباس خبر داد و ادامه داد: این پروژه به طول ۴۸ کیلومتر از گل گهر به سمت جاده بندر عباس است که ۷۰ درصد زیر ساخت آن آماده شده است.

,

وی در واکنش به حوادث اخیر در کمربندی سیرجان گفت: توقف کامیون ها در مسیر کمربندی علت اصلی حوادث بوده اما با راه اندازی باند دوم آزاد راه بندرعباس_سیرجان هیچ کامیونی از داخل شهر عبور نخواهد کرد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه