اخبار داغ

معاون اجتماعی پلیس استان کرمان خبر داد؛

اجرای طرح آموزش سواد رسانه ای در فرهنگسراهای کرمان

اجرای طرح آموزش سواد رسانه ای در فرهنگسراهای کرمان
معاون اجتماعی پلیس استان کرمان گفت: طرح آموزش سواد رسانه ای با موضوع آسیب های فضای مجازی ویژه والدین با همکاری واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ کوروش احمدیوسفی در این خصوص گفت: در دنیای کنونی ابزارهای نوین ارتباطی، فضای مجازی و نحوه استفاده ما از آنها بسیار فراگیر شده است اما شاید دانش کافی نسبت به این فضاها نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: نداشتن آگاهی کافی نسبت به نحوه بهره گیری از این فضاها می تواند هم برای خود ما و هم فرزندانمان آسیب های غیرقابل پیش بینی زیادی به همراه داشته باشد.

,

معاون اجتماعی پلیس استان کرمان بیان داشت: از اینرو یک طرح آموزشی پیرامون آشنائی خانواده ها با آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی به همت معاونت اجتماعی پلیس و واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری تدوین شده و از اوایل آذرماه تا پایان سال در حال اجرا است.

,

یوسفی یادآور شد: این طرح در همه فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهرستان کرمان در دو روز مشخص و به تعداد دو جلسه برگزار می شود که اهالی هر محله می توانند با مراجعه به این فرهنگسراها در جلسات آموزشی شرکت و از موضوعات خوبی که ارائه می شود بهره مند شوند.

,

وی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم آزاد و رایگان است و در پایان گواهینامه شرکت در دوره هم برای افراد صادر می شود، تصریح کرد: شهروندان می توانند برای آگاهی از زمان برگزاری جلسات به فرهنگ سراهای فعال محله خود مراجعه و حتما موارد آموزشی را به فرزندان خود منتقل کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه