اخبار داغ

بارش برف در اردبیل/ هوای سرد تا چهارشنبه تداوم خواهد داشت

بارش برف در اردبیل/ هوای سرد تا چهارشنبه تداوم خواهد داشت
بارش باران و برف از عصر دوشنبه تا به امروز در بیشتر مناطق استان اردبیل مشاهده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی نشان می دهند سامانه بارشی در حال نفوذ به منطقه بوده و هوای ابری و مه آلود کل استان را فراخواهد گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

به گزارش هواشناسی استان اردبیل  بارندگی ها از  عصر دیروز در بیشتر مناطق استان آغاز و با توجه به دمای پایین در مناطق مرکزی و جنوبی استان و روند کاهش دما تا شب، بارش در شهرستان های خلخال، نیر، سرعین و مشگین شهر بصورت برف و در شهرستان های اردبیل، نمین، گرمی و کوثر بارش بصورت باران و برف پیش بینی می شود.

,

بارندگی ها تا قبل از ظهر روز سه شنبه در بیشتر مناطق استان تداوم و بیشترین بارش برف در مناطق کوهستانی بین ۱۰ تا ۲۰ سانتیمتر انتظار می رود.

,

براساس این گزارش بارش قابل ملاحظه برف توام با مه در مناطق کوهستانی سبلان (آلوارس، موئیل و گردنه صائین)، کوههای باغرو (گردنه بودالالو، گردنه اسالم و آق داغ خورش رستم) و با شدت متوسط در صلوات داغی (گردنه لنگان)، خروسلو داغی (قره آغاج) موجب اختلال در تردد وسائط نقلیه طی شب گذشته  تا صبح امروز  خواهد شد.

,

این سامانه بارشی تا ظهر امروز در منطقه فعال بوده و از حوالی ظهر سه شنبه  بارندگی ها در بیشتر مناطق استان قطع اما هوای سرد تا روز چهارشنبه در سطح استان ماندگار هست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه