اخبار داغ

عذرخواهی رضا صادقی از مهاجران افغانستانی / داستان سرباز وظیفه ای که فرهنگ ایرانی را به حراج گذاشت

عذرخواهی رضا صادقی از مهاجران افغانستانی / داستان سرباز وظیفه ای که فرهنگ ایرانی را به حراج گذاشت
رضا صادقی، خواننده پاپ در صفحه اینستاگرام خود از رفتار سرباز وظیفه نیروی انتظامی به خاظر رفتار ناشایستش با ماجران افغانستانی عذرخواهی کرد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلمی در فضای مجازی در حال داغ شدن است که در آن سرباز وظیفه یکی از شهرهای مرزی با مهاجران افغانستانی که به ظاهر غیرقانونی وارد ایران شده اند به شکل بسیار زشتی برخورد می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این فیلم سرباز موردنظر با سیلی به صورت این مهاجران میزند و می پرسد که ایران آمدی چه کار؟ و هر کدام آنها فقط در جواب به این سرباز نگاه می کنند.

,

رضا صادقی، خواننده پاپ با انتشار این کلیپ در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: ایران اومدی چیکار؟ فقط بخاطر حس امنیت ، یه لقمه نون ، یه جای خواب هرچند ناراحت ، یکم احترام و امید. پناهندگان افغان ، کارگر و سربازی که نهایت بی شعوری رو با خالی کردن عقده هاش فیلم میگیرن دوستانش و متاسفانه میخندن. آفرین سرباز ، الان تو ثابت کردی چقدر اشتباه میکنم که هنوزم امید بستم به بازگشت فرهنگ اصیل ایرانی... دلمون به حال خودمون بسوزه که سقوط آزاد در اخلاق و انسانیت داریم .شرمنده توام هم زبان افغانم ، همسایه ایی که خونه های خیلی از ما بلوک و سیمانش روی دوش تو‌بالا رفته، خواهش میکنم به دل نگیر چون شکستن دل تو که از بی پناهی به ما پناه اوردی نگاه خدا رو دور تر میکنه . من کاری به این هموطن بیمار ندارم ، فقط روزی که یه بچه ۵ ماهه توی ماشین رها شد تا جون بده فهمیدم روزای سیاه تری در پیش داریم. دوستان افغان شما عزیزان ما هستین ، همه جا خوب و بد هست اما شما مهمان مایید و امیدوارم این بی اخلاقی رو به همه نبینید. من از طرف خودم و خیلیها از شما عذر میخوام.

, ., ., ., .,

گفتنی است در پی انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ضرب و شتم تعدادی از برادران افغانستانی توسط سرباز ناجا، نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد: بلافاصله پس از انتشار این فیلم، بررسی‌ها در این رابطه آغاز و مشخص شد که این اتفاق در هیچ کدام از مقرهای ناجا رخ نداده بنابراین شناسایی و دستگیری عاملان تهیه این فیلم در دستور کار پلیس است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه