اخبار داغ

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو:

برنامه های ویژه ای برای برون رفت از بازار از رکود داریم

برنامه های ویژه ای برای برون رفت از بازار از رکود داریم
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: برنامه های ویژه ای نیز برای برون رفت فضای کسب و کار از شرایط رکود فعلی در نظر گرفته ایم که به زودی اجرایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  ابراهیم جلیلی امروز در نشست با فعالان اقتصادی و اعضا اتاق بازرگانی اصناف پلدشت که در سالن جلسلت فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت های اقتصادی گفت: برنامه های مدونی برای بازگشت رونق به این شهر مرزی داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی تصریح کرد: برنامه های ویژه ای نیز برای برون رفت فضای کسب و کار از شرایط رکود فعلی در نظر گرفته ایم که به زودی اجرایی می شود.

,

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه افزود: برنامه های رونق بازارچه مرزی پلدشت و بازار داخل شهر، طراحی و برنامه ریزی برای بخش کشاورزی، کشت و صنعت، گلخانه های مدرن، دامداری های صنعتی، جذب سرمایه گذار برای احداث انبار، توسعه بخش گردشگری و سایت صنوف آلاینده از مسائل مهم دیگری است که برای آن برنامه هایی داریم.

,

در این جلسه مقرر شد با توجه به اجرای آیین نامه ماده ۸۸ قانون نظام صنفی، موانع و مشکلات مربوط به تشکل های صنفی در جلسات کمیسیون نظارت برطرف شود تا اصناف این شهرستان با اخذ مجوز فعالیت اقتصادی از معافیت مالیاتی و مزایای منطقه آزاد بهره مند شده و به راحتی بتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه