اخبار داغ

در مراسم اختتامیه جشنواره "میاندوآب، شهر دوچرخه ایران" عنوان شد؛

ارسال ۱۰۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره «میاندوآب، شهر دوچرخه ایران»

ارسال ۱۰۳۸ اثر به دبیرخانه جشنواره «میاندوآب، شهر دوچرخه ایران»
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: یک هزار و ۳۸ اثر در چهار رشته هنری عکاسی، نقاشی، گرافیک و پوستر با موضوع دوچرخه به دبیرخانه جشنواره “میاندوآب، شهر دوچرخه ایران”ارسال شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جلال پورمیرزا امروز در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در حاشیه اختتامیه جشنواره، اظهار کرد: جشنواره میاندوآب شهر دوچرخه ایران با هدف نشان دادن نقش این وسیله نقلیه در زندگی امروزی و ثبت میاندوآب به عنوان شهر دوچرخه ایران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: آموزش و پرورش در صف اول فرهنگ سازی قرار دارد و در راستای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان تلاش می کند.

,

وی گفت: دوچرخه سواری در حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب طبیعت نقش بسزایی دارد و باید فرهنگ استفاده از آن در جامعه ترویج یابد.

,

پورمیرزا در ادامه با اشاره به جشنواره میاندوآب شهر دوچرخه ایران، تصریح کرد: در مجموع یک هزار و ۳۸ اثر در چهار رشته هنری عکاسی، نقاشی، گرافیک و پوستر با موضوع دوچرخه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که با برگزاری مراسم اختتامیه از نفرات برتر و آثار برگزیده تجلیل به عمل آمد.

,

ارسال ۵۰۰ اثر نقاشی به دبیرخانه جشنواره

, ارسال ۵۰۰ اثر نقاشی به دبیرخانه جشنواره,

هم چنین دبیر اجرایی این جشنواره نیز به خبرنگاران گفت: در بخش عکاسی ۴۵۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد ۲۲ اثر از ۱۶ نفر توسط هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شد.

,

اکبر موحد اظهار کرد: در بخش نقاشی ۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره و ۳۴ اثر از ۳۲ نفر به بخش نمایشگاه جشنواره راه یافت.

,

وی افزود: در بخش گرافیک و طراحی پوستر از هشت اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره پنج اثر متعلق به سه هنرمند به بخش نمایشگاه جشنواره راه یافت.

,

دبیر اجرایی جشنواره میاندوآب شهر دوچرخه ایران گفت: در بخش تصویرسازی نیز ۸۰ اثر به جشنواره ارسال شده بود که از این تعداد هم ۱۶ اثر از ۱۶ نفر به نمایشگاه  جشنواره راه یافت‌.

,

موحد تصریح کرد:  از ۹ آبان ماه فراخوان آن از طریق اتوماسیون اداره آموزش و پرورش و به صورت کتبی به مدارس دوره اول و دوم متوسطه و هنرستان ها اطلاع رسانی شد و کار ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ادامه داشت.

,

, ,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه