اخبار داغ

یادداشت؛

شاه دامادی آمد و رفت، اما رویه اصلاح نشد!

شاه دامادی آمد و رفت، اما رویه اصلاح نشد!
شاید این بار خبر انتصابات قومی قبیله‌ای به هر دلیلی مورد خشم افکار عمومی شد و یکی از حضرات از فیض حضور درکسوت مشاوری محروم ماند، اما همین چند وقت پیش بود که خبرهایی از انتصاب داماد، باجناق،فرزند باجناق، پسر و ... منتشر شد و کسی ککش هم نگزید!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خبر انتصاب آنقدر دلسرد کننده بود که حتی انگیزه نوشتن را از نگارنده قاپید. تیتر ساده بود و خلاصه، در این گیر و دار بیکاری و تورم و اقتصاد بیمار، خبر انتصاب داماد رئیس جمهور توسط وزیر تازه از راه رسیده برای هم سردرگم کننده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اوایل که بعضی‌ها امید داشتند تا موضوع تکذیب شود، بعد هم گفتند که آقای پرزیدنت وزیر را توبیخ کرده است. اما نه موضوع تکذیب شد و نه خبر توبیخ وزیر صمت درست از آب درآمد. مساله خیلی ساده بود، جناب آقای وزیر باید برای همیشه در دل رئیس جمهور جا باز می‌کرد.

,

این احتیاط برای ادامه حیات سیاسی نه لازم که شاید واجب بود. با این کار شاید اگر مثل آقای شریعتمداری شوربای وزارت صمت را خیلی شور هم می‌کرد باز امید داشت تا یک میز کار دیگر در دولت برایش دست و پا شود.

,

جالب اینجاست که آقای وزیر تازه از راه رسیده باز هم از عملکردش در انتصاب قبیله‌ای دفاع کرد و مدعی شد کارنامه‌ی موفق داماد رئیس جمهور باعث این انتصاب بوده و نه قرابت با رئیس جمهور.

,

این بار شاید عدم همراهی رسانه‌ها، نمایندگان مجلس و افکار عمومی با این انتصاب باعث شد تا موضوع بیخ پیدا کند. برخی در ابتدا گفتند تا آقای رئیس جمهور اعلام کرده است تا حکم انتصاب داماد محترم را باطل کنند. بعد هم برای حفظ حرمت شاه داماد لازم شد تا خود ایشان اعلام کنند تا اجازه مرخصی از خدمت وزیر صمت می خواهند تا همچنان در سنگر قبلی به جهاد مشغول باشند.

,

شاید این بار خبر انتصابات قومی قبیله‌ای به هر دلیلی مورد خشم افکار عمومی شد و یکی از حضرات از فیض حضور درکسوت مشاوری محروم ماند اما همین چند وقت پیش بود که خبرهایی از انتصاب داماد، باجناق، فرزند باجناق، پسر و ... منتشر شد و کسی ککش هم نگزید!

,

این آمدن و رفتن شاه داماد، اگر با توبیخ فردمتخلف در انتصاب باشد، حتما باید به فال نیک گرفته شود، لیکن اگر قرار باشد صورت مساله‌ی هر تخلفی که دیده شد، پاک شود و اگر انتصاب و تخلفی از دید رسانه‌ها دور ماند، جا بیاُفتد و صدای اعتراضی بلند نشود، از فردا باید به تمام دستگاه‌های نظارتی بگوییم شما بنشینید که ما بیداریم و تخلفات را رسانه‌ای می‌کنیم.

,

حداقل برای حفظ ظاهر هم که شده باید با این نوع مسائل برخورد جدی شود و در مملکتی که بسیاری از جوانان با مدارک بالای دانشگاهی همچنان دست در جیب پدر خانواده دارند، انتصابات قبیله‌ای مربوط به مسئولین مملکتی برای همیشه ممنوع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه