اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قم مطرح کرد؛

رضایت والدین قمی از اردوی راهیان نور دانش‌آموزی / پیش‌بینی اعزام ۳ هزار دانش‌آموز پسر قمی به راهیان نور

رضایت والدین قمی از اردوی راهیان نور دانش‌آموزی / پیش‌بینی اعزام ۳ هزار دانش‌آموز پسر قمی به راهیان نور
مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قم با اشاره به اینکه پیش‌بینی اعزام 3 هزار دانش‌آموز پسر قمی به راهیان نور را داریم، گفت: با توجه به نظر سنجی هایی که انجام شد هم دانش آموزان هم والدین از نظر کمی و کیفی اردو راهیان نور رضایت حداکثری داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ذاکر در گفتگو با خبرنگار قم فردا  با اشاره به اعزام های راهیان نور دانش آموزی در استان قم، اظهار داشت: اعزام دانش آموزان دختر استان قم برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب از تاریخ 26آبان آغاز شد تا 17 آذر ادامه داشت که در این مدت زمان 3هزار دانش آموز دختر قمی در قالب اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند.

وی ادامه داد: با توجه به نظر سنجی هایی که انجام شد هم دانش آموزان هم والدین از نظر کمی و کیفی از این اردو رضایت حداکثری داشتند و بر اساس آمار گرفته شده بیشتر از 85 درصد از شرکت کنندگاه  از نظر کیفی، کمی، اسکان، پذیرایی و روایت گری از این اردو رضایت داشتند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قم گفت: یادمان فتح المبین، یادمان بیت المقدس، شلمچه ، اروند و همچنین سد کرخه به عنوان یکی از دست آوردهای جمهوری اسلامی ایران از جمله مناطقی بود که دانش آموزان دختر قمی بازدید کردند.

وی تصریح کرد: یکی از ابتکارات فرهنگی که چند سالی است در اردوی راهیان نور دختران در نظر گرفته شده اعزام روایتگران و مبلغان بانو است.

ذاکر تأکید کرد: سفر دانش آموزان دختر بدون هیچ مشکلی انجام شد هم از لحاظ کمیت و کیفیت در بالاترین سطح انجام شد ایمنی تمام اتوبوس ها قبل از سفر رسیدگی شده بود همچنین و از طرف پلیس راهور نیز اتوبوس ها بررسی شده بود.

وی خاطر نشان کرد: اعزام دانش آموزان پسر قمی نیز از اوایل بهمن ماه آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود که حدود 3 هزار دانش آموز پسر قمی به برای بازدید به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قم در پاسخ به این سؤال که آیا اردوی راهیان نور غرب دانش آموزی نیز برگزار خواهد شد؟ گفت: به جهت این مسئله که زیر ساخت های لازم در مناطق عملیاتی غرب جوابگوی این حجم از زائر را ندارد اردوی راهیان نور غرب دانش آموزی را فعلاً نخواهیم داشت.

وی افزود: تعدادی از والدین قمی نیز در اردوی راهیان نور دانش آموزی شرکت کردند و در پایان اردو از کیفیت و کمیت برگزاری اردو اعلام رضایت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه