اخبار داغ

تعیین تکلیف استعفای نمایندگان اصفهان در دفتر نوبخت

تعیین تکلیف استعفای نمایندگان اصفهان در دفتر نوبخت
نمایندگان استان اصفهان امروز برای بررسی و حل و فصل نهایی مشکل آب شرب این استان و تصمیم دولت در این باره در بودجه سال ۹۸، با رئیس سازمان برنامه و بودجه دیدار می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دولت در بودجه سال ۹۸ پروژه‌های آب‌رسانی به استان اصفهان را حذف کرده است. ۱۸ نماینده استان اصفهان نیز در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس و در اعتراض به این تصمیم دولت، استعفای خود را اعلام کردند، این نمایندگان تاکنون در دو جلسه علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی حضور نیافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بر همین اساس، مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز (سه‌شنبه، ۲۷ آذر) در جلسه علنی پارلمان حضور نیافتند و برای بررسی موضوع آب شُرب این استان تشکیل جلسه دادند.
,
 
,
جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه صبح امروز مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: در این جلسه مقرر شد تعدادی از نمایندگان استان اصفهان به نمایندگی از دیگر نمایندگان جلسه‌ای با آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشته باشند.
,
 
,
وی تصریح کرد: در بخش دیگری از این جلسه مقرر شد که نمایندگان اصفهان تا تعیین تکلیف نهایی مشکل آب شُرب این استان در سال آینده، در جلسات مجلس و کمیسیون‌ها حضور نیابند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه