اخبار داغ

امام‌جمعه موقت اصفهان:

اگر بنده هم نماینده مجلس بودم استعفا می‌دادم/ وزارت نیرو مقصر اصلی معضل آب در مرکز ایران

اگر بنده هم نماینده مجلس بودم استعفا می‌دادم/ وزارت نیرو مقصر اصلی معضل آب در مرکز ایران
امام‌جمعه موقت اصفهان بابیان اینکه دستگاه‌های دولتی کمتر به مسئله آب توجه می‌کنند، گفت: مسئولان برای مشکلات مردم اصفهان فقط حرف نزنند و برای حل مشکلات عمل کنند که ادامه این وضعیت برای مردم استان اصفهان قابل‌تحمل نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با صاحب نیوز بابیان اینکه اهمیت مسئله آب امروز در استان اصفهان یک مسئله مهم و حیاتی است که باید به آن توجه شود، اظهار کرد: نه‌فقط آب کشاورزی، بلکه آب شرب در استان اصفهان هم دچار مشکل شدید است و وظیفه دولت است همان‌گونه که از مردم مالیات می‌گیرد و حقوق این ملت را بر عهده دارد، حداکثر تلاش را برای حل مشکلات آب انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: قول آقای رئیس‌جمهور به مردم سمنان برای انتقال آب از دریای خزر به این استان قابل‌توجه و تأمل است، این کار اگر انجام شود یا نه، امیدی به مردم این استان است.

,

وی با اشاره به سابقه طولانی استان اصفهان در تقسیم آب زاینده‌رود، افزود: اصفهان و زاینده‌رود 400 سال سابقه تقسیم آب‌دارند که از زمان شیخ بهایی انجام می‌شده است و در این شرایط استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری درگیر مشکلات آبی هستند.

,

آیت‌الله رهبر بابیان اینکه بنده چند سال نماینده مجلس شورای اسلامی بودم و با همکارانمان تلاش‌های زیادی پیرامون آب زاینده‌رود کردیم، تصریح کرد: دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی کمتر به مسئله آب اصفهان توجه کرده و می‌کنند.

,

وی ادامه داد: این استان با تاریخ کهن و مردم فداکار و شهیدپرور که بیشترین شهید را برای انقلاب فدا کرده است حمایتی برای حل معضل آب نشده و نمی‌شود و وزارت نیرو مقصر اصلی این معضل است.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به مقصر بودن وزارت نیرو در ایجاد معضل آب اصفهان که ریشه 10 سال دارد، بیان کرد: وزارت نیرو نه از امروز و دیروز بلکه از 10 سال قبل مقصر اصلی معضل آب اصفهان و باید این وزارت خانه که مسئول آب است باتدبیری پدرانه مشکل آب چند استان را حل کند.

,

وی با تأکید بر اینکه تنها کاری که نماینده مجلس پس از جلسات و پیگیری‌های متعدد که انجام دادند، همین استعفا است، گفت: در بودجه و اعتباراتی که برای آب است باید برای اصفهان بودجه قابل‌توجهی در نظر گرفته شود.

,

آیت‌الله رهبر اضافه کرد: زمانی که نمایندگان مجلس این حذف بودجه را می‌بینند و پاسخی برای مردم ندارند، مجبور هستند که استعفا کنند.

,

وی بابیان اینکه استعفای نمایندگان مجلس، حرکتی برای نشان دادن محرومیت اصفهان و مطالبات مردم و پاسخگویی به مردم است، تأکید کرد: باید جلساتی با حضور مسئولان کشوری همچون رئیس مجلس و ... برای حل مشکلات مردم استان اصفهان برگزار شود.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان با تأکید بر اینکه زمانی که خواسته‌های نمایندگان مجلس به نتیجه برسد، این نمایندگان به خدمت برای مردم به مجلس بازمی‌گردند، تصریح کرد: نمایندگان اصفهان در موضوع استعفا، کار خوبی کردند و اگر بنده هم نماینده مجلس بودم در این لحظات هم کار نمایندگان اصفهان را انجام می‌دادم.

,

وی اظهار کرد: مسئولان برای مشکلات مردم اصفهان فقط حرف نزنند و برای حل مشکلات عمل کنند که ادامه این وضعیت برای مردم استان اصفهان قابل‌تحمل نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه