اخبار داغ

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان:

هیئت نظارت با قاطعیت حواشی نماینده سراوان را پیگیری می‌کند/ نتیجه بررسی ها را به مراجع ‌ذیربط ارجاع می‌دهیم

هیئت نظارت با قاطعیت حواشی نماینده سراوان را پیگیری می‌کند/ نتیجه بررسی ها را به مراجع ‌ذیربط ارجاع می‌دهیم
عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با قاطعیت و بدون ملاحظه مسائل سیاسی، حواشی پیرامون رفتار نماینده سراوان در برخورد با کارمند گمرک را بررسی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با حواشی پیرامون رفتار نماینده سراوان در برخورد با کارمند گمرک، در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: در جلسه امروز مجلس مقرر شد همه اسناد و مدارک مرتبط و فیلم کامل این اتفاق گرفته شود و جهت بررسی حواشی پیرامون این مسئله، به جلسه ویژه هیئت نظارت ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

سلیمی ضمن بیان اینکه فردا بعدازظهر در رابطه با این مسئله گزارشی به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه خواهد شد عنوان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با قاطعیت و بدون ملاحظه مسائل سیاسی، این دست اتفاقات را بررسی می‌کند.

,

وی افزود: این بررسی‌ها ضمن توجه به شأن و جایگاه نمایندگان، صرفاً باهدف دفاع، حفظ و حراست از جایگاه نمایندگی اتفاق می‌افتد زیرا اصل جایگاه نمایندگی برای هیئت مهم است.

,

عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ضمن اشاره به اینکه مواردی از برخورد با نمایندگان به شکل توقیف، تذکر کتبی و ارسال پرونده به قوه قضاییه داشتیم تصریح کرد: این مسائل به‌صورت محرمانه در هیئت مطرح می‌شود و امکان رسانه‌ای شدنش نیست. در کل در مورد اتفاقاتی که دور از شأن مجلس باشد این هیئت ورود می‌کند.

,

سلیمی ضمن بیان اینکه جلسات هیئت نظارت با دقت نظر ویژه به‌صورت منظم و جدی برگزار می‌شود اظهار کرد: به هر نحو مواردی هست که بعضی از رفتارها یا گفتارها خارج از ایفای وظایف نمایندگی است که موردبررسی هیئت نظارت قرار می‌گیرد البته از طرفی مواردی هم بوده است که برخی به دنبال شکستن جایگاه نمایندگی از بیرون بودند و با برخی از شکایات غیردقیق در این راستا تلاش کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: درهرصورت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با دقت نظر هر چه بیش‌تر این موارد را پیگیری می‌کند و اقداماتی لازم را انجام می‌دهد ولی به دلیل محرمانه بودن جزییات این موارد قابل‌ذکر نیست اما به مراجع زی ربط ارجاع می‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه