اخبار داغ

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

۳۷ نقطه برای نصب پل عابر پیاده شناسایی شده است/استفاده از آسانسور در پل های عابر پیاده

۳۷ نقطه برای نصب پل عابر پیاده شناسایی شده است/استفاده از آسانسور در پل های عابر پیاده
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه در برنامه داریم تا در پل های کم تردد از آسانسور استفاده کنیم ، گفت: با توجه به گزارش های پلیس راهور و اورژانس 37 نقطه در سطح شهر برای نصب پل عابر پیاده شناسایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به پل های عابر پیاده در سطح شهر ، اظهار داشت: تاکنون 50 مورد پل عابر پیاده ثابت در سطح شهر نصب شده است.
وی ادامه داد: با استعلام های گرفته از پلیس راهور و اورژانس ، 37 نقاط حادثه خیز در سطح شهر هم شناسایی شده است که طبق اولویت بندی انجام گرفته شروع به نصب پل عابر در این مکان ها هم کرده ایم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به پل های عابر پیاده مکانیزه، گفت: قرار است طبق برنامه ریزی 10 پل مکانیزه شود.
وی بیان داشت: اما با توجه به گرانی های اخیر و بالا پایین شدن قیمت ها ، هیچ شرکتی حاضر به قبول انجام این کار نشده است؛ همچنین تا کنون سه مورد مناقصه برای واگذاری این پروژه صورت گرفته است که تاکنون هیچ شرکتی در این مناقصه شرکت نکرده است.
ذاکریان با اشاره به اینکه این اقدام به دلیل وجود تنش های اقتصادی می باشد، ابراز داشت: در تلاش هستیم بجای پل های مکانیزه در مکان های کم تردد از آسانسور استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: البته فعلا به صورت آزمایشی این برنامه را فقط در یکی از پل های عابر پیاده اجرا خواهیم کرد اما جایگزینی آسانسور بسیار باصرف می باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: البته در آسانسور افراد کمتری می توانند تردد کنند اما آسانسور برای ویلچر و بردن کالسکه بسیار مناسب می باشد و دارای امنیت بیشتری هم است و هزینه نگهداری کمتری نیز نیاز دارد.


انتهایی پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه