اخبار داغ

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز:

تعطیلی عملیات آسفالت‌ریزی معابر تبریز تا اسفند/ مجبور به آسفالت‌ریزی مناطق پرخطر در دمای زیر ۱۰ درجه بودیم

تعطیلی عملیات آسفالت‌ریزی معابر تبریز تا اسفند/ مجبور به آسفالت‌ریزی مناطق پرخطر در دمای زیر ۱۰ درجه بودیم
شریفی گفت: در حال حاضر سازمان عمران شهرداری تبریز آسفالت‌ریزی ندارد و تا اطلاع ثانوی عملیات ارائه آسفالت تعطیل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، بابک شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در واکنش به انتقاد آناج از آسفالت‌ریزی معابر شهری در دمای زیر 13 درجه و هنگام بارش باران، ابراز داشت: در نشریه‌ی 101 که در آن مشخصات فنی و عمومی راه ذکر می‌شود اشاره‌ای به ممنوعیت آسفالت‌ریزی در دمای زیر 13 درجه سانتی‌گراد نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
 
,
وی افزود: شرایط آسفالت‌ریزی جدول خاصی دارد که در آن دمای قیر و محیط در نظر گرفته می‌شود و معمولاً در دمای زیر 10 درجه آسفالت‌ریزی صورت نمی‌گیرد.
,
 
,
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز با بیان اینکه وضعیت نامناسب برخی راه‌ها و احتمال بروز خسارات مادی و جانی برای شهروندان ما را مجبور کرد در پاره‌ای مواقع در دمای 8 درجه نیز آسفالت‌ریزی کنیم، توضیح داد: باتوجه به اینکه با کاهش دمای محیط، در دمای قیر و آسفالت تغییراتی انجام شده است تا تناسب برقرار شود، کیفیت آسفالت آسیب موثری نمی‌بیند و نباید آن را بی‌کیفیت دانست.
,
 
,
وی خاطرنشان ساخت: چنانچه آسفالت‌ریزی انجام شده در دمای بالای 10 درجه و در فصل تابستان نیازمند دو غلطک باشد، ما در دمای زیر 10 درجه پنج بار غلط می‌زنیم تا با گذشت زمان آسفالت آسیب نبیند.
,
 
,
این مقام مسئول در رابطه با فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آسفالت‌ریزی پل نصر در زیر باران، اذعان کرد: ما آسفالت‌ریزی آن منطقه را ساعت 11 ظهر شروع و ساعت 14 به پایان رساندیم و هنگام آغاز بارش باران تنها یک خودرو آسفالت مانده بود که به درخواست معاونت عمرانی شهرداری منطقه 5، محیط شیب‌دار را آسفالت‌ریزی رگلاژی کردیم تا حادثه‌ای رخ ندهد.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به از سرگیری بارش‌ها و سردی بیش از حد هوا، آسفالت‌ریزی خیابان‌های تبریز ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: در حال حاضر عملیات آسفالت‌ریزی سازمان عمران تعطیل شده است و فکر نمی‌کنم پیمانکاران مناطق شهرداری نیز آسفالت‌ریزی داشته باشند.
,
 
,
شریفی افزود: در حال حاضر دنبال تامین مصالح و آسفالت هستیم تا با هماهنگی مقامات مسئول و در صورت آمادگی محیط، از اسفند ماه در نقاط مورد نیاز عملیات آسفالت‌ریزی را ادامه دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه