اخبار داغ

عضو فراکسیون ولایی مجلس در گفت و گو با دانا:

نمایندگان به انتصابات شریعتمداری معترض اند/ شریعتمداری را استیضاح می کنیم

نمایندگان به انتصابات شریعتمداری معترض اند/ شریعتمداری را استیضاح می کنیم
مجتبی ذوالنوری گفت: وزیر باید در انتصابات خود تجربه، تخصص و شایسته گزینی را با نگاه به کار و سازمان انجام دهد ولی تاکنون این کار را نکرده است؛ بلکه متاسفانه با تلاش های دیگران و فشارهای بیرونی این انتصابات در حال انجام است.
[

مجتبی ذوالنوری نماینده قم و عضو فراکسیون ولایی مجلس  در گفت وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در مورد وضعیت این وزارتخانه گفت: انتصابات اخیر آقای شریعتمداری و سفارش پذیری و سهم دهی ایشان در انتصابات پذیرفته نیست و ما شدیداً به این انتصابات در وزارت کار و موارد دیگر معترض هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: وزیر باید در انتصابات خود تجربه، تخصص و شایسته گزینی را با نگاه به کار و سازمان انجام دهد ولی تاکنون این کار را نکرده است؛ بلکه متاسفانه با تلاش های دیگران و فشارهای بیرونی این انتصابات در حال انجام است.
,
 
,
عضو فراکسیون ولایی مجلس  با بیان اینکه نمایندگان به انتصابات شریعتمداری معترض اند، افزود: آقای شریعتمداری در روز رای اعتماد قول داده بود که انتصابات تخصصی و از بدنه وزارت و مجموعه باشد، بهزیستی یک سازمان حساس است و نباید نگاه سیاسی به آن بشود.
,
 
,
وی گفت: قطعاً با وعده هایی که آقای شریعتمداری در مجلس داد ما از ابزار نظارتی استفاده می کنیم و بعد در هفته آینده از ایشان سوال و اگر لازم باشد وی را استیضاح می کنیم؛ وزارت کار وزارت حساسی است که با مستمری بگیران تامین اجتماعی، تحت پوششین بهزیستی و کارگران در ارتباط است و کوچکترین خطایی ضربه جبران ناپذیر به این قشر می زند.
,
 
,
به گزارش دانا، برخی رسانه ها روز گذشته از انتصاب وحید قبادی دانا با فشار محمد خاتمی به ریاست سازمان بهزیستی خبر دادند. 
,
وضعیت این روزهای سازمان تامین اجتماعی، انتصاب معاون تعاون فاقد رزومه و مطرح شدن یک گزینه رسانه ای و فاقد تخصص به ریاست صندوق بازنشستگی نگرانی نمایندگان را در مورد آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی داشته است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه